Presentasjonstråd

Jeg er altså så tåkete om dagene at jeg ikke engang husker om jeg har skrevet noe her…:hilarious::p

Men here it goes…

Jeg er 33 år, samboer med verdens beste mann som jeg møtte for to år siden. Bosatt i Askim, men opprinnelig fra Kolbotn/langhus
Han har ingen barn fra før, å jeg har alltid hatt lyst på 3 så passet fint at han også ønsket!
Selv har jeg 2 gutter på 9 og 12 fra tidligere forhold:Heartblue:Heartblue

Jeg er utdannet barne og ungdomsarbeider og kostholdsveileder . Jobber på en avlastningsbolig for barn og unge med spesielle behov:love7

På fritiden er jeg mye ute i skog og mark med familien, trener jevnt på treningssenter, eller rett og slett sitter med nesa ned i større puzzlespill eller en god serie/film.:Heartred
 
Er 32 år, har ei jente på 3 år. Fant ut i dag at eg er gravide med nr 2. Sluttet med pillene i september ( dagen vi giftet oss). Eg og mannen har vært sammen i 6 år i oktober. Bor på orstad i rogaland. Er utdannet førskolelærer og jobbet i samme barnehage siden 2015.

Håper spiren holder seg i magen :)
 
Hei :)
Jeg er straks 30 år og ble solomor til verdens herligste lille menneske i 2020:love017 Startet med søskenforsøk i februar, og kan nesten ikke tro at jeg er gravid, da jeg nå for andre gang har vært så heldig å bli gravid på første forsøk med assistert befrukting i Danmark. Tiden fremover blir hektisk og spennende, jeg krysser fingrene for at den lille mageboeren har det fint og at jeg slipper unna de verste svangerskapsplagene. Er også veldig spent på om det er en eller to der inne...:wideyed::happy090
Vi bor i det "gamle" Østfold, og jeg er fortsatt hjemme med min første:happy093

Jeg synes det er veldig hyggelig å kunne ha en liten gjeng med gravide her inne å skravle og dele erfaringer med, da det var fint lite av sånt i min første graviditet i verste koronatid:Heartred
 
36 år og er gravid med nr 2 etter 11 år:joyful: Ny mann siden sist, og dette blir hans første. Gleden er kjempestor, og håper sånn at alt går fint!

Vi bor i Bergen, og er for tiden på husjakt. Så det blir skikkelig spennende tider fremover. Jeg jobber i omsorgsyrke, og lurer litt på hvordan det skal gå fremover mtp graviditeten. Det ordner seg nok etterhvert:)
 
Jeg er 33 år, mannen er 45 og vi er gravide med vår første felles nå. Mannen har to barn fra før :joyful: nå har vi vært gjennom 3 sa/kjemiske på 7 pp, så håper denne fjerde sitter :smiley-angelic001

Vi jobber fult begge to, jeg på sykehjem som vernepleier og mannen min jobber i firmaet som vi eier sammen.

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere ❤️
 
Hei,

Jeg er 32 år og min mann er 37 år. Vi har vært gift i 3 år.

Vi pusser også opp et hus som vi gleder oss til å flytte inn med den lille:dummy:/:dummy1:
Vi elsker å reise, så blir nok noen turer i sommer:rolleyes:
 
Last edited:
Jeg er vernepleier og bor på en gård i Stjørdal med mine to barn på 9 og 11 år, min samboer og hans gutt på 8 år. Nettopp vært igjennom en exu som var ganske heftig, og har nå fått hjelp ved ivf siden den gjenværende egglederen var tett. Ser ut til å klaffe på første forsøk men er foreløpig bare 3+5, så mye kan skjer ennå!
 
Jeg er 35år har 3barn, 1gutt og 2jenter på 13, 11 og 5år. Jeg er singel å bor alene med barn 80% av tiden. Jeg bor i trøndelag og jobber deltid. Blir 100% alenemor i november til babyen i magen ❤
 
Jeg fyller 31 i sommer og mannen fyller straks 35. Vi venter vårt første barn og har vært sammen i 11 år :Heartred Tok litt tid før vi tok sjangsen på dette babygreiene :laughing002
Vi bor i Nordland og har to pusekatter. Jeg jobber i butikk/nettbutikk, han jobber som prosjektleder.
Da jeg testet positivt var det rett over 1 år siden jeg sluttet på pilla :happy:
 
Jeg er 31, mannen er 37. Blir vårt første felles om alt går som det skal. Jeg har 2 sønner på 8 og 13. mannen har en sønn som fyller 18 i år.

vi har vært sammen i 5 år og har satt giftemål til 2026.

ellers har vi to felles pelsbarn og elsker camping livet.

holder til i Trøndelag.
 
32 år begge to og bor i Nordland. Vi har vært sammen i 10 år og har en 2-åring. Vi ammer enda, og er nå overlykkelig for at det endelig ble orden på syklusen og at vi fikk ei spire. Krysser fingrene for at det holder.
 
Jeg er 36 år og mannen 43 år, og vi har vært gift i snart 9 år. Vi har en sønn på fem år og bor på gård, i Viken. Vi brukte noen år på sønnen vår også, han kom rett før vi satte i gang med ivf. Vi visste derfor at det var bare å starte rett på når vi ønsket søsken. Allikevel er det 2,5 år siden vi startet, og dette er fjerde graviditet. Uten at vi har fått flere barn. Jeg håper denne lille spira blir med hele veien i mål ❤️
 
Jeg er 29 år og samboer 30 år. Vi bor i Oslo med en liten hund, og dette blir vårt første barn. Vi startet å prøve i januar, så det satt på andre forsøk :love7 Jeg hadde en operasjon i livmoren i fjor, som gjør at jeg må ta ks, og har litt blandede følelser rundt det. Vi gleder oss veldig til å få en mini, og er spent på hvordan hunden vil takle å bli storesøster :Heartred
 
Jeg har stalket her inne en god stund nå, så tenkte det var på tide å introdusere spøkelseleseren Beklager lang tekst men var litt vanskelig å vite hva jeg skulle skrive

Jeg er 29 og samboeren er 30. Vi var prøvere i mange år før vi ble gravide naturlig rett før vi skulle begynne med IVF men mistet 8+6. Vi valgte å begynne med IVF privat etter at vi mistet, hvor vi fikk vite at sæden til samboeren er over normalen og at jeg har en god del egg i begge eggledere men at jeg har en mild versjon av Pcos. Ble derfor satt på Letrozol, sånn at jeg hadde mensen hver måned for å sette i gang «maskineriet» og gjør kroppen klar til IVF. Vi hadde 3 forsøk hvor det ene ble avbrutt. På førsøk nr 3 fikk vi 2 blastocyster, hvor det ene endte i kjemisk og det andre overlevde ikke tiningen.

Den 21 Mars hadde jeg en time hos klinikken da vi skulle starte med et nytt forsøk siden egget vi hadde på frys ikke overlevde tiningen. Mens jeg satt i stolen så lette gynekologen lenge, målte og sjekket en stund, sjekket papirene og snakket for seg selv, jeg så en klump på skjermen, ble livredd for at jeg hadde gjort noe gale og fucket opp eller kanskje det var noen cyster som gjorde at mensen ikke kom (har hatt en del cyster) jeg hadde jo hatt eggløsning… MEN så hørte jeg noe jeg aldri har hørt… nemlig en hjertelyd som lå på 151 og jeg ble målt til 7+1. Viste seg at siden vi hadde valgt å sette inn egget i naturlig syklus, så hadde vi klart å bli gravid med det egget som hadde modnet ❤️ Vi venter en liten prins den 10 November Nå drar jeg tilbake til spøkelseslesingen min
 
Jeg har stalket her inne en god stund nå, så tenkte det var på tide å introdusere spøkelseleseren Beklager lang tekst men var litt vanskelig å vite hva jeg skulle skrive

Jeg er 29 og samboeren er 30. Vi var prøvere i mange år før vi ble gravide naturlig rett før vi skulle begynne med IVF men mistet 8+6. Vi valgte å begynne med IVF privat etter at vi mistet, hvor vi fikk vite at sæden til samboeren er over normalen og at jeg har en god del egg i begge eggledere men at jeg har en mild versjon av Pcos. Ble derfor satt på Letrozol, sånn at jeg hadde mensen hver måned for å sette i gang «maskineriet» og gjør kroppen klar til IVF. Vi hadde 3 forsøk hvor det ene ble avbrutt. På førsøk nr 3 fikk vi 2 blastocyster, hvor det ene endte i kjemisk og det andre overlevde ikke tiningen.

Den 21 Mars hadde jeg en time hos klinikken da vi skulle starte med et nytt forsøk siden egget vi hadde på frys ikke overlevde tiningen. Mens jeg satt i stolen så lette gynekologen lenge, målte og sjekket en stund, sjekket papirene og snakket for seg selv, jeg så en klump på skjermen, ble livredd for at jeg hadde gjort noe gale og fucket opp eller kanskje det var noen cyster som gjorde at mensen ikke kom (har hatt en del cyster) jeg hadde jo hatt eggløsning… MEN så hørte jeg noe jeg aldri har hørt… nemlig en hjertelyd som lå på 151 og jeg ble målt til 7+1. Viste seg at siden vi hadde valgt å sette inn egget i naturlig syklus, så hadde vi klart å bli gravid med det egget som hadde modnet ❤️ Vi venter en liten prins den 10 November Nå drar jeg tilbake til spøkelseslesingen min
Velkommen, så koselig at du gjør deg til kjenne. Det er veldig lov med spøkelseslesing :)
 
Hei! Jeg er nettopp fylt 24 og samboer er 27. Vi venter vår første 15.november. Ei lita jente❤️
Vi bor i Trondheim, han er kokk og jeg er frisør og makeup artist, men er sykemeldt nå da bekkenet sa takk for seg… Jeg tok ut p-staven i slutten av oktober 2021, men vi prøvde ikke, men vi viste risikoen og tenkte skjer det, så skjer det. Vi tenkte å begynne å prøve til november, men endte opp med termin i november i stedet! Vi gleder oss helt vilt og begynner endelig bli klare for at hun skal komme om ikke alt for lenge.
 
Heisann :)

Ny på forumet her og er litt «sent ute» men har så lyst til å være en del av en termingruppe så håper det er ok at jeg presenterer meg nå

Jeg er 34år og samboer er 37år. Vi har en liten en fra før som blir to år rett etter vi får jenta vår i november❤️ Jeg skal ha planlagt KS denne gangen og ser veldig frem til å møte det nye familiemedlemmet

Bor rett utenfor Oslo og jobber som danser. Noe som jeg har måtte ta en pause fra akkurat nå, men som jeg ser frem til å starte opp igjen med
 
Velkommen til dere nye :Heartred
Morsomt at det kommer flere som kan holde litt liv her inne så håper ikke det skremmer dere fra å spørre om det er noe eller hjelpe til å få litt aktivitet her inne igjen :bag:
 
Back
Topp