Hoppetau
Gift med forumet
Sommerfuglene 2017
Novemberlykke 2018
Desemberlykke 2018
Oktobergull 2022
Novemberlykke 2022
Hei,
tenkte det kunne være fint med en presentasjonstråd.
Jeg og mannen har 2 gutter på 3 og 4 år. Vi bor i Drøbak og har gjort det siden yngste kom. Vi er 33 og 34 år. VI er begge sivilingeniører, og jobber begge med det samme.
Vi har prøvd lenge å få nummer 3 og det ser ut som det fungerte denne gangen. Gleder meg veldig og håper vi alle blir bedre kjent!
tenkte det kunne være fint med en presentasjonstråd.
Jeg og mannen har 2 gutter på 3 og 4 år. Vi bor i Drøbak og har gjort det siden yngste kom. Vi er 33 og 34 år. VI er begge sivilingeniører, og jobber begge med det samme.
Vi har prøvd lenge å få nummer 3 og det ser ut som det fungerte denne gangen. Gleder meg veldig og håper vi alle blir bedre kjent!

Det er mye større sjanse for det enn det motsatte
) av 20 åra, vi bor på østlandet og har verdens beste hund. Jeg slutta på p-piller januar 2020, og månedene uten positiv test gikk. Etter ett år ble vi henvist til fertilitetsklinikk, og i august 2021 satte vi igang med vårt første ivf-forsøk. Det endte med 1 befrukta egg, som resulterte i en kjemisk graviditet. I november 2021 var det klart for nytt forsøk, og vi fikk fryst ned 3 embryoer. Tidligere i februar ble det første embryoet satt inn, og nå er jeg altså gravid 
. Jeg har en liten skatt hjemme, så dette blir to tette. Håper såå at det gjør, at de får mye glede av hverandre i oppveksten