Presentasjonstråd

Hoppetau

Gift med forumet
Sommerfuglene 2017
Novemberlykke 2018
Desemberlykke 2018
Oktobergull 2022
Novemberlykke 2022
Hei,
tenkte det kunne være fint med en presentasjonstråd.

Jeg og mannen har 2 gutter på 3 og 4 år. Vi bor i Drøbak og har gjort det siden yngste kom. Vi er 33 og 34 år. VI er begge sivilingeniører, og jobber begge med det samme.

Vi har prøvd lenge å få nummer 3 og det ser ut som det fungerte denne gangen. Gleder meg veldig og håper vi alle blir bedre kjent!

Hei! :happy:
Jeg er 27 år og forlovet med samboer som også er 27. Vi bor i Oslo og har en hund, og nå er jeg gravid med det som vil bli vårt første barn (om alt går bra, som jeg daglig er redd for at det ikke skal gjøre!!). Samboeren min jobber i barnehage og jeg jobber som tekstforfatter.
Det er ingen i vår omgangskrets som har barn eller virker som de skal få barn i nær fremtid, så det er veldig hyggelig å kunne henge her inne og pludre litt!

Hei:)

Jeg og samboer er begge 30 år og bor rett utenfor Oslo. Jeg er jurist i staten og han er ingeniør.

Vi har prøvd å få vårt første barn i nesten ett år nå. Opplevde dessverre en SA i uke 7 i mai og en MA i uke 10 i september, så er derfor ganske nervøs denne gangen (alt virker heldigvis helt fint hittil). Håper virkelig at det er vår tur nå:smiley-angelic001:Heartred

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere!

Hei:)

Jeg og samboer er begge 30 år og bor rett utenfor Oslo. Jeg er jurist i staten og han er ingeniør.

Vi har prøvd å få vårt første barn i nesten ett år nå. Opplevde dessverre en SA i uke 7 i mai og en MA i uke 10 i september, så er derfor ganske nervøs denne gangen (alt virker heldigvis helt fint hittil). Håper virkelig at det er vår tur nå:smiley-angelic001:Heartred

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere!
Hvilken side av Oslo? Hadde jo vært hyggelig å møtes en gang også :)

Hei! :happy:
Jeg er 27 år og forlovet med samboer som også er 27. Vi bor i Oslo og har en hund, og nå er jeg gravid med det som vil bli vårt første barn (om alt går bra, som jeg daglig er redd for at det ikke skal gjøre!!). Samboeren min jobber i barnehage og jeg jobber som tekstforfatter.
Det er ingen i vår omgangskrets som har barn eller virker som de skal få barn i nær fremtid, så det er veldig hyggelig å kunne henge her inne og pludre litt!
Vi var også først ute med vår første. Men på de snart 5 årene er de fleste i samme situasjon som oss :)

Hei hei
Sørlandsjente fra Arendal :p
Er samboer, jeg er 30 år og min samboer/mann er 33 :)
Jobber som er serviceyrket og driver eget firma :Heartpink

Vi har en liten(kanskje ikke så liten lengre…:oops:)skjønn skatt på 4 år :Heartblue
Hatt ønske om ett søsken, og prøvd siden august 2021. Ting ble litt utsatt pga corona og min helseangst :hungover:
Opplevde kjemisk/SA i september og det var en veldig påkjenning for psyken så vi hoppet over november mnd for en liten pause og for at jeg skulle få tatt dose 2 før evt ny graviditet :)
Så kom testen positiv dagen etter morsdag :Heartpink:p
Testene har hatt en fin stigning, var å tok blodprøve hos legen i dag også.
Så nå håper jeg den lille skatten sitter godt og klorer seg fast :smiley-angelic001:Heartpink

Gratulerer til alle dere andre fine damer her inne med babybilder magen :Heartpink
Så koselig å flytte inn i en termin gruppe igjen :D

Vedlegg

• 780C9FE0-D4BB-406D-A5EB-726D8AE9F8E4.jpeg
    780C9FE0-D4BB-406D-A5EB-726D8AE9F8E4.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 49
Hallo :)

Jeg og samboeren min er begge 27 år. Bor på vestlandet. Jeg jobber på gård og samboer innen design.
Jeg sluttet på p-pillene i mars i fjor, og vi har prøv siden da. Fikk min aller første positive graviditetstest i august, men oppdaget etterhvert MA i uke 9 og måtte da ta medisinsk abort i starten av oktober. Vi ventet et par måneder før vi begynte å prøve på nytt, og nå sitter jeg her med en positiv test igjen, og er fryktelig nervøs og bekymret for alt som kan gå galt. :oops: Krysser alt jeg har for at alt går bra denne gangen, og synes det er veldig givende med et forum å kunne dele ting på med folk i samme situasjon. :shy::Heartred
Mange styrke tanker til dere :Heartpink
Graviditet er jo VELDIG spennende og gledelig, men når man først sitter der med 2 streker er det SÅ mye frykt som plutselig ramler over enn ! :nailbiting:o_O
Kjenner meg veldig igjen ! :p

Men håper virkelig babyene er super sterke og klorer seg fast :D:Heartpink
Signerer dette med gleden over å ha noen å dele tanker og bekymringer med ! Det er gull, særlig nå under første trimester:schocked028:smiley-angelic001:p

Vi var også først ute med vår første. Men på de snart 5 årene er de fleste i samme situasjon som oss :)
Så hyggelig å høre – det er det jeg håper litt på også for vårt tilfelle, hehe :wacky:

Jeg og samboeren min er begge 27 år. Bor på vestlandet. Jeg jobber innen landbruk og samboer innen design.
Jeg sluttet på p-pillene i mars i fjor, og vi har prøv siden da. Fikk min aller første positive graviditetstest i august, men oppdaget etterhvert MA i uke 9 og måtte da ta medisinsk abort i starten av oktober. Vi ventet et par måneder før vi begynte å prøve på nytt, og nå sitter jeg her med en positiv test igjen, og er fryktelig nervøs og bekymret for alt som kan gå galt. :oops: Krysser alt jeg har for at alt går bra denne gangen, og synes det er veldig givende med et forum å kunne dele ting på med folk i samme situasjon. :shy::Heartred

Så trist å høre at du opplevde en MA. Krysser fingrene for deg og at den sitter nå! :Heartpink Jeg har ikke opplevd verken SA eller MA men er så redd for det selv. Vi får holde hverandre oppe her inne :hello2

Hei alle sammen :shy:

Er helt ny her, men blir 30 nå og sambo er også i starten av 30-åra. Sluttet med p-piller for noen måneder siden, så fikk naturen bare gå sin gang, og vi traff visst relativt fort. Merket symptomer for en uke siden og fikk positiv test i går. Krysser alt vi har for at dette går bra på første forsøk.

Er også på husjakt i Trondheim, så håper at dette også ordner seg i løpet av kort tid.

Krysser fingrene for alle dere andre også :love2

Jeg og samboeren min er begge 27 år. Bor på vestlandet. Jeg jobber innen landbruk og samboer innen design.

Jeg måtte også ta medisinsk abort i forbindelse med MA i september. Utrolig tungt og føler veldig med deg i bekymringene. Men vi må bare prøve å tenke så positivt vi kan og ha troen på at alt vil gå bra denne gangen:love7 Det er mye større sjanse for det enn det motsatte:happy:

Jeg måtte også ta medisinsk abort i forbindelse med MA i september. Utrolig tungt og føler veldig med deg i bekymringene. Men vi må bare prøve å tenke så positivt vi kan og ha troen på at alt vil gå bra denne gangen:love7 Det er mye større sjanse for det enn det motsatte:happy:
Ja vi får prøve å ha troen på at det går bra. Det gjør jo stort sett det :smug: :Heartred

Vi er et par i midten av (eller nærmer oss kanskje mer slutten:hilarious:) av 20 åra, vi bor på østlandet og har verdens beste hund. Jeg slutta på p-piller januar 2020, og månedene uten positiv test gikk. Etter ett år ble vi henvist til fertilitetsklinikk, og i august 2021 satte vi igang med vårt første ivf-forsøk. Det endte med 1 befrukta egg, som resulterte i en kjemisk graviditet. I november 2021 var det klart for nytt forsøk, og vi fikk fryst ned 3 embryoer. Tidligere i februar ble det første embryoet satt inn, og nå er jeg altså gravid :Heartred

:Heartbigred:Heartred:Heartred

Gratulerer med positiv test:happy: Kjenner meg veldig igjen. Opplevde MA i uke 11 bare dager før jeg skulle krysse den magiske uke12-streken. Vi prøvde med en gang og ble passe raskt gravide igjen. Og det var kjempeskummelt og vi sa det ikke til så mange. Vi var veldig tidlige med å fortelle det første gangen og å ta runden til alle de og fortelle om MA var tungt. Det som trygget meg den gangen med en ny positiv test, var å ta digital test og se at det økte fra 1-2 og 2-3 og så tok jeg tidlig ultralyd. Å høre hjerte slå i uke 8 var magisk:happy: Nå har vi en skjønn liten skatt og venter nummer 2.

Krysser fingre og tær for at alt skal gå bra med ditt lille knøtt:Heartred

Sniker meg forsiktig inn her.
Jeg 37 år, bor i Stavanger.
Har ei jente på 9 år fra før. Har akkurat fått positiv test etter IVF forsøk. Krysser alt for at knøttet holder seg der inne

Hei!

Jeg er 37 år og kommer fra vestlandet. Jeg venter nummer to. Jeg er lærer og akkurat tilbake i jobb etter endt permisjon:happy6. Jeg har en liten skatt hjemme, så dette blir to tette. Håper såå at det gjør, at de får mye glede av hverandre i oppveksten :Heartpink

Er helt ny her. Etter å ha manglet barselgruppe på førstemann grunnet koronaen, fant jeg ut at dette kunne være en god idé:Heartbigred Det er så fint å ha noen å lufte tankene med. Takk alle dere fine:HeartpinkStas å ha et sted en kan være gravid på allerede:happy:

Jeg er 27 år, mannen min er 30 og vi er fra Vestlandet⛰ Vi har en datter som er født i 2019, som vi brukte 5 år på å bli gravid med! Tidligere gjennomgått to spontanaborter og er nå gravid igjen veldig uventet men veldig ønsket!! 5+3 i dag ❤️

Last edited:
Jeg er 31 år og har vert gift med min mann i 5,5 år, og sammen i snart 9:Heartred vi startet familieforøkelsen rett etter bryllupet i 2016, og etter flere SA fikk vi ei jente i 2018:Heartred
Vi bor i enebolig rett ved Sandnes, sammen med hund og katt! Stor frykt for å miste i SA igjen, men håper at lillesøsken krysser målstreken og gjør familien komplett!:Heartred

Jeg er 33 år, mannen er 34. Vi har vært gift i 2,5 år, og vært sammen i 4,5. Vi fikk en gutt i januar'21. Han brukte vi 10 pp på å få til, men denne satt jaggu på første forsøk. Vi byttet Oslolivet med liten leilighet med bygda og hus. Jeg jobber som markedskoordinator i et flyselskap. På fritiden liker jeg å trene hard styrketrening, reise , film, musikk og har fått litt sansen for interiør. Siden vi ikke vil fortelle om graviditeten før i uke 12 denne gangen er det veldig godt å prate med dere her inne :D gleder meg til å bli kjent!

Back
Topp