Presentasjonstråd

Hoppetau

Gift med forumet
Sommerfuglene 2017
Novemberlykke 2018
Desemberlykke 2018
Oktobergull 2022
Novemberlykke 2022
Hei,
tenkte det kunne være fint med en presentasjonstråd.

Jeg og mannen har 2 gutter på 3 og 4 år. Vi bor i Drøbak og har gjort det siden yngste kom. Vi er 33 og 34 år. VI er begge sivilingeniører, og jobber begge med det samme.

Vi har prøvd lenge å få nummer 3 og det ser ut som det fungerte denne gangen. Gleder meg veldig og håper vi alle blir bedre kjent!

Hei! :happy:
Jeg er 27 år og forlovet med samboer som også er 27. Vi bor i Oslo og har en hund, og nå er jeg gravid med det som vil bli vårt første barn (om alt går bra, som jeg daglig er redd for at det ikke skal gjøre!!). Samboeren min jobber i barnehage og jeg jobber som tekstforfatter.
Det er ingen i vår omgangskrets som har barn eller virker som de skal få barn i nær fremtid, så det er veldig hyggelig å kunne henge her inne og pludre litt!

Hei:)

Jeg og samboer er begge 30 år og bor rett utenfor Oslo. Jeg er jurist i staten og han er ingeniør.

Vi har prøvd å få vårt første barn i nesten ett år nå. Opplevde dessverre en SA i uke 7 i mai og en MA i uke 10 i september, så er derfor ganske nervøs denne gangen (alt virker heldigvis helt fint hittil). Håper virkelig at det er vår tur nå:smiley-angelic001:Heartred

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere!

Hei:)

Jeg og samboer er begge 30 år og bor rett utenfor Oslo. Jeg er jurist i staten og han er ingeniør.

Vi har prøvd å få vårt første barn i nesten ett år nå. Opplevde dessverre en SA i uke 7 i mai og en MA i uke 10 i september, så er derfor ganske nervøs denne gangen (alt virker heldigvis helt fint hittil). Håper virkelig at det er vår tur nå:smiley-angelic001:Heartred

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere!
Hvilken side av Oslo? Hadde jo vært hyggelig å møtes en gang også :)

Hei! :happy: