Presentasjonstråd

Hei :)

Jeg ble akkurat 28 og er mannen er 38. Vi har snart vært gift i tre år nå.

Jeg har født fire barn fra før. Har tre med meg og ett i hjertet :Heartred Så dette blir femte og siste! Blir mannens andre barn og han får ikke flere fra meg ihvertfall :hilarious:Kjekt med barn (spesielt baby) men også deilig å vite at (om alt går som det skal) det blir siste gang. Føler jeg kan nyte graviditeten litt ekstra også på grunn av det ;)

Vet ikke hva mer jeg skal si jeg. Jobber som lærer på ungdomsskole. Har en katt :wacky:

Hei!
Jeg er 34 og samboer 33, bor i Wales og vi har en datter på 7.5, og bestemte oss ganske kjapt for å ha to tette.
Datteren satt på femte forsøk, med to tidlig sa før henne.
Denne gangen ble det kun 2 pp. Og håper den sitter hele veien ❤

Jeg og samboer har prøvd siden starten av juni og nåååå satt den Vi begge er 40 år og krysser fingrene for at dette skal gå helt fint :) Vi har begge barn fra før men dette blir vårt første og eneste barn sammen Vi bor i Sarpsborg og er glade i friluft. Så dette blir et barn som blir med ut i naturen fra den er liten
Menstermin 27.Juli 2022

Hei :)

jeg er 32 år og mannen er 35, vi har en sønn på 6,5 år ❤️ Vi forsøkte å få nr to etter 2,5 år, men det gikk ikke ! De første Årene med eldste var ganske tøffe og årene gikk , hadde innfunnet meg med at det ikke ble noe nr 2, da jeg måtte ta KS med han og fått utfordringer med det ! Men på lørdag tok jeg en test fordi jeg var så innmari trøtt , og plutselig er det en liten spire der inne ! Som jeg ønsker så veldig veldig at blir værende der inne ❤️

Vi bor i Rælingen , 10 min unna Lillestrøm !
Nå er jeg 4+6 , og kan ikke vente med å ta tidlig ul, så det skal bestilles i morgen !

Dette blir spennende !

Hei!

Jeg er 38 og mannen 40. Vi bor i Oslo, og har en herlig sønn på snart to år som er begges første.

Veien til å bli mor første gang var lang, med altfor mange spontanaborter. Løsningen ble IVF, som har fungert over all forventning. Gravid på første forsøk sist med sønnen vår, og på nytt med første forsøk nå som vi prøver på søsken også.

❤️

Hei:)

Jeg er 35 og mannen 41, jeg har to barn fra før på 5 og 8 år, mens dette blir mannens første. Vi bor i Oslo.

Vi har snakket om å få barn sammen, men ikke før om ett års tid, så dette ble litt tidligere enn planlagt. Jeg er uansett veldig dårlig på å planlegge så da passer det nok utmerket med en liten spire nå likevel:love017 blir ihvertfall null stress med barnehageplass:hello2

Hei! Eg er 40 og mannen er 38, og me bur i Oslo. Saman har me eit barn på 5 år frå før av som kom på vanleg måte, men me har hatt ein lang og tøff kamp over fleire år for å få nr. 2. Etter tre IVF-forsøk privat i Norge der me måtte gjennom ein traumatisk MA, valgte me å gå vidare og gjera behandling hos den internasjonalt anerkjente klinikken OLGA Fertility Clinic i St. Petersburg, som kunne tilby oss IVF-behandling med babygaranti; enten blir det baby, eller pengane tilbake i løpet av fire forsøk! Etter to egguttak hadde me kun eitt einaste embryo og det har no klamra seg fast!! ❤️❤️ Embryoet er også blitt gentesta i forkant (PGT-A), så me veit at det har eit normalt antal kromosom. Det er betryggande! Og på TUL såg alt bra ut, så no håpar me inderleg at dette går vegen!!! Heia alle her! :flower

Back
Topp