Presentasjonstråd

Alder: 28 år

Jobb: barne og ungdomsarbeider

Sivilstatus: samboer

Barn fra før: en gutt på snart 12 og ei jente på snart 4 :Heartred

Termin: 8 september

Alder: 25
Jobb: Sykepleier
Sivilstatus: Samboer
Barn fra før: Ingen
Termin: 9. september

Opplevde en MA når jeg var 8-9 uker på vei i juni (endte med utskrapning). Denne høsten har vært tung med lange sykluser og nyoppdaget lavt stoffskifte. Nå satt spira på første runde med Letrozol :love2

Last edited:
Alder: 25
Barn fra før: Ingen
Termin: 9. september

Opplevde en MA når jeg var 8-9 uker på vei i juni (endte med utskrapning). Denne høsten har vært tung med lange sykluser og nyoppdaget lavt stoffskifte. Nå satt spira på første runde med Letrozol :love2

so trist at du har opplevd en MA. Håper spiren klamrer seg godt fast og vokser seg stor og sterk til september. Gleder meg til å følge deg videre på vegen :Heartbigred:Heartbigred

so trist at du har opplevd en MA. Håper spiren klamrer seg godt fast og vokser seg stor og sterk til september. Gleder meg til å følge deg videre på vegen :Heartbigred:Heartbigred
Tusen takk! ❤️ Gleder meg til å bli bedre kjent med gjengen her inne og håper vi kan være her til september alle sammen ❤️

Alder: 27

Sivilstatus: Gift

Barn fra før: En liten gutt på 8 mnd :Heartblue

Termin: 10 september

Alder: 28 år

Jobb: Lærer

Barn fra før: En gutt på 1 år

Termin: 9.9.

Ny her.. ☺️

Alder: 35

Jobb: Barnehagelærer

Sivilstatus: gift

Barn fra før: 3

Termin: 01.09.21

Alder: 31

Jobb: Ufør

Sivilstatus: Forlovet

Barn fra før: 0

Termin: 26/28.08.21

Last edited:
Alder: 32

Jobb: Kontor

Barn fra før: 1

Termin: 04 sept

Alder: 30

Jobb: klinisk pedagog

Sivilstatus: forlovet

Barn fra før: nei

Termin: 28. august ❤️

Alder: 28

Jobb: Ingeniør

Termin: 07.09.20

Hei, alle! Litt usikker på om jeg kommer til å bruke dette forumet aktivt, men jeg håper det blir en all right gruppe med fornuftige og morsomme folk hvor det er greit å lufte hodet litt eller få gode råd. Gravid for første gang, så krysser fingrene for at dette går bra og at jeg kan dele nyheten med alle snart. Sprekker av spenning!

Alder: 29

Jobb: Jordmor

Sivilstatus: Singel

(Endte i MA)

Last edited:
Alder: 29

Jobb: Jordmor

Sivilstatus: Singel

Termin: 3 sept

Maaange mislykka ivf-forsøk uten graviditet, beskjed om at spontan graviditet var svært lite sannsynlig, forholdet gikk skeis, dro på hyttetur med en god venn, enough said :bag: Har ikke tro på at kroppen min skal klare å lage et barn, men lever i troa :oops:
Åjj, det har vert litt av ein vei for deg:wideyed:
Går det bra med deg? ❤️

Alder : 25 år
Jobb: pedagog
Sivilstatus: gift
Barn fra før : 1
Termin 12 september

har pco og hatt 2 aborter, en SA og 1 MA i år. Så kjekt å avslutte året med en liten opptur, selv om jeg ikke klarer å slippe jubelen løs før uke 12

Alder:36

Jobb: Frisør

Barn fra før: 2 jenter og 1 gutt

Termin: 1/9-21

Alder: 31
Jobb: Lærer
Barn fra før: 2 (2015 og 2018)
Termin: 12. september

Melder meg inn her etter positiv digital i går :) En hyggelig overraskelse, for vi skulle kun ha ett forsøk på barn nr 3, og den satt gitt :P Småspent på hvordan det skal gå, for vi begynner endelig å «få livet tilbake» etter en svært krevende babytid med nr. 2 (kolikk, fødselsdepresjon og full pakke). Prøver å forberede oss mentalt på at nr 3 sannsynligvis kommer til å skrike like mye og sove like lite som de to eldste o_O Med nr 2 tenkte vi nemlig at han umulig kunne være like krevende som hun eldste, og så endte han opp med å være mye verre (og jeg gikk rett i kjelleren) :hungover:

Alder: 28

Barn fra før: 1

Termin: 10. september

Back
Topp