B Barbie Blir kjent med forumet 16 Jul 2018 #41 Brukarnavn: Barbie Jeg bor: Bergen Sivilstatus: Samboer Yrke: Lash artist Arbeidsplass/Skole: Selvstendig næringsdrivende Alder: 30 Venter barn nr: 2 Barn fra før: 1 Kjønn på babyen: Vet ikke, føler meg ikke gravid Fødeplass: Haukeland Sykehus Favorittmat: Indisk, thai Favorittdrikke: Cola light, Pepsi max Hobbyer: Trening, reise, kunstløp, riding, bake, cafèturer
Brukarnavn: Barbie Jeg bor: Bergen Sivilstatus: Samboer Yrke: Lash artist Arbeidsplass/Skole: Selvstendig næringsdrivende Alder: 30 Venter barn nr: 2 Barn fra før: 1 Kjønn på babyen: Vet ikke, føler meg ikke gravid Fødeplass: Haukeland Sykehus Favorittmat: Indisk, thai Favorittdrikke: Cola light, Pepsi max Hobbyer: Trening, reise, kunstløp, riding, bake, cafèturer
Attpåklatt2025 Andre møte med forumet 20 Jul 2018 #42 Brukernavn: Attpåklatt2019 Yrke: pleiemedarbeider Arbeidsplass/Skole: Er lærerstudent Venter barn nr: 3 Barn fra før: en av hver, 2008 og 2011 Kjønn på babyen: vet ikke, tipper gutt Fødeplass: Ålesund Favorittmat: grove knekkebrød med leverpostei for tiden Favorittdrikke: vann Hobbyer: strikking Visket ut det jeg ikke vil si enda, vil være en smule anonym enn så lenge. Kan komme tilbake til det når det er offentlig
Brukernavn: Attpåklatt2019 Yrke: pleiemedarbeider Arbeidsplass/Skole: Er lærerstudent Venter barn nr: 3 Barn fra før: en av hver, 2008 og 2011 Kjønn på babyen: vet ikke, tipper gutt Fødeplass: Ålesund Favorittmat: grove knekkebrød med leverpostei for tiden Favorittdrikke: vann Hobbyer: strikking Visket ut det jeg ikke vil si enda, vil være en smule anonym enn så lenge. Kan komme tilbake til det når det er offentlig
lillespire19 Blir kjent med forumet 21 Jul 2018 #43 Brukarnavn:lillespire19 Jeg bor: Rogaland Sivilstatus: samboer Yrke: Barne og ungdomsarbeider Arbeidsplass/Skole: Barneskole Alder: 26 Venter barn nr: 2 Barn fra før: 1 Kjønn på babyen: Vet ikke Fødeplass: Haugesund sykehus Favorittmat: Bakt potet Favorittdrikke: coca cola Hobbyer: strikking/hekling, gåturer, familie/venner, spille, lage mat/bake, serier/film.
Brukarnavn:lillespire19 Jeg bor: Rogaland Sivilstatus: samboer Yrke: Barne og ungdomsarbeider Arbeidsplass/Skole: Barneskole Alder: 26 Venter barn nr: 2 Barn fra før: 1 Kjønn på babyen: Vet ikke Fødeplass: Haugesund sykehus Favorittmat: Bakt potet Favorittdrikke: coca cola Hobbyer: strikking/hekling, gåturer, familie/venner, spille, lage mat/bake, serier/film.
D Dildall1 Flørter med forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️ 29 Okt 2018 #44 brukarnavn: Bkno5894292 Jeg bor: Trøndelag Sivilstatus: samboer Yrke: student Alder: 21 Venter barn nr: 1 Barn fra før: 0 Kjønn på babyen: jente Fødeplass: st.olavs Hobbyer: trening, strikking, friluft, shopping osv
brukarnavn: Bkno5894292 Jeg bor: Trøndelag Sivilstatus: samboer Yrke: student Alder: 21 Venter barn nr: 1 Barn fra før: 0 Kjønn på babyen: jente Fødeplass: st.olavs Hobbyer: trening, strikking, friluft, shopping osv
Fykers Gift med forumet Marslykke 2016 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️ Marsipanene 2019 18 Des 2018 #45 Jeg bor: Akershus Sivilstatus: Gift Yrke: Lærer Arbeidsplass: Ungdomsskole Alder: 27 Venter barn nr: 3 Kjønn på babyen: Venter til fødsel Fødeplass: Kalnes
Jeg bor: Akershus Sivilstatus: Gift Yrke: Lærer Arbeidsplass: Ungdomsskole Alder: 27 Venter barn nr: 3 Kjønn på babyen: Venter til fødsel Fødeplass: Kalnes