Presentasjonstråd

ORIGINAL: Pliiingrid

ORIGINAL: PrinsesseMamma09

ORIGINAL: Tøtta29

Velkommen skal du være [:)][:)]

På hvilken side utenfor Oslo holder du til? [:)]

Tusen takk, vi er mot Kongsvinger [;)]

Mine to gutter er født på Kongsvinger [:)]
Selv er jeg 29 år, har to gutter, Olve på tre år og Åsmund som blir ett år 23.oktober. Bor i et rødt hus med kommende mann og barn! [:)]

Hei, hei [:)] Vi har rødt rekkehus [;)] hehe

ORIGINAL: Moonstar

Hei, og velkommen hit. [:)]

Jeg bor på en øy i nord sammen med min kjære samboer, vår vakre datter og en liten katt.
Snuppa blir ett år 19. oktober, og skal ikke i barnehage før til neste år.
Trives veldig godt hjemme med henne, og dagene går i ett. [:D]

Hei, hei ! Det hørtes koselig ut, litt som i Himmelblå ? [;)]

ORIGINAL: harmoni

Hei og velkommen
Jeg er 29 år, mamma til Aurora som blir 1 år 28.nov, samboer, og bor i rekkehus i landlige(ihvertfall for noen)omgivelser mellom kongsvinger og oslo[;)]

Hei, og takk [:D] Akkuratt som oss det jo [:)] Landlig rekkehus imellom Oslo og Kongsvinger [;)] Aurora er så vakkert navn !

ORIGINAL: Stine1988

Hei å velkommen hit[:)]

jeg er 22 år å fra kristiansund men bor på averøya og jeg har ei lita jente som fyller ett år den 20 okt[;)]

Hei, Averøya er vakkert ! Var der på tur for noen år siden [:)]

Heisann og velkommen hit![:D]

Jeg er en jente på snart 28 år. Bor i vesterålen i et lite hus sammen med lille Casper som blir 1 år 29 oktober og samboeren min [:D]

Hei og velkommen skal du være[:)]

Jeg er mamma'n til Julie Alida som kom til verden 15.okt og Adrian som blir 5 dette året[:)]
Bor sør for Oslo i eneboligen vi kjøpte for 3 år siden og trives som bare det....
Har begynt å jobbe igjen,så det er ikke så mye tid igjen å være her inne[&o] Men prøver å inn å sjekke litt hva denne herlige gjengen skriver[:D]

Håper du vil trives her inne!!

Back
Topp