presentasjonstråd (for hemmelig venn)

Er 31 år, bor på nordvestlandet. Har to gutter på snart 6 og 8 år, vet ikke kjønnet på huleboeren enda, men jeg er sikker på at det er en lillebror på vei ;) Jeg jobber som sykepleier. Liker godt å gå fjellturer.

dytt :)

Hei hei!

Jeg er 35 år, bor i Oslo og jobber som Executive Assistant for konsernledelsen i et stort firma.
Jeg er gift, og har en jente født i 1999 og en gutt født i 2002 - så nå kommer vår lille prinsesse-attpåklatt ca 13 mai 2010.

Jobber i tillegg som instruktør på Elixia, så trening er en stor del av mitt liv - i tillegg til å følge opp mine barn.

Ellers har jeg hobbyer som interiør og oppussing - veldig moro!

[:)]

jeg bor i stavanger,er gift og mai venter jeg ei lita prinsesse.termin 9.mai. er mitt første barn.jeg og min mann har vært gift 1 år i mai og sammen total 9år [;)]
jeg jobber i butikk.Har en hund på 6 år som heter Rocky [:D]

Hei

Vi venter ei lita jente i slutten av april/begynnelsen av mai. Fra før har vi Lucas som blir tre år i august. Jeg er født og oppvokst i Stavanger, begynte å studere ved Musikkhøyskolen i Oslo, men så traff jeg drømmemannen som bodde i Bergen, så her har jeg bodd siden 2006[:)] Vi har kjøpt oss et flott hus og stortrives.

Ellers tar jeg opp fag på Sonans, peiler meg inn mot sykepleien etter mammapermisjonen. På fritiden synger jeg i kor og prøver å trene litt, og er mye med familien og venninnene mine.

Back
Topp