LinnKristin10
Blir kjent med forumet
Navn: Linn Kristin
(bilde kommer)
Alder: 20
Alder på kjæresten: 23
Hvor lenge har dere vært kjærester: 4 år
(bilde kommer)
Sivilstatus: Forlovet og samboer
Hjemmeside:
Navn og alder på barn: Mathias 3mnd og 1 uke
(bilde kommer
)
Utdanning/jobb: er ansatt i en butikk i oslo, så må skaffe meg jobb her i hamarområde innen permisjonen er over. fullført videregående er hele utdanninga jeg har. hvis jeg i det hele tatt kan kalle det utdanning
Hus/leilighet: leier leilighet
Hva er din største drøm: kjøpe et fint hus med stor hage sammen med min kjære, og bo der sammen med Mathias, 1 eller 2 små til, og en liten mops :D
Kunne du tenkt deg flere barn evt.når?: jaa, så absolutt! hvertfall lyst på 1 til, kanskje 2. Prøve på nestemann om 1-2 år :D (må bare få typen på glii)
Det jeg liker best er: kose meg sammen med Mathias og Mark, selvfølgelig!
kose meg sammen med søstra mi og mamma og pappa. kose meg på trilleturer med lille snuppen min. kose meg med venner. kose meg med god mat. kose meg med å bake. kosemenneske jeg! hihi 
(bilde kommer)
Alder: 20
Alder på kjæresten: 23
Hvor lenge har dere vært kjærester: 4 år
(bilde kommer)
Sivilstatus: Forlovet og samboer
Hjemmeside:
Navn og alder på barn: Mathias 3mnd og 1 uke
(bilde kommer
)Utdanning/jobb: er ansatt i en butikk i oslo, så må skaffe meg jobb her i hamarområde innen permisjonen er over. fullført videregående er hele utdanninga jeg har. hvis jeg i det hele tatt kan kalle det utdanning
Hus/leilighet: leier leilighet
Hva er din største drøm: kjøpe et fint hus med stor hage sammen med min kjære, og bo der sammen med Mathias, 1 eller 2 små til, og en liten mops :D
Kunne du tenkt deg flere barn evt.når?: jaa, så absolutt! hvertfall lyst på 1 til, kanskje 2. Prøve på nestemann om 1-2 år :D (må bare få typen på glii)
Det jeg liker best er: kose meg sammen med Mathias og Mark, selvfølgelig!