Ventejente
Glad i forumet
dytt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1. Nick (gammelt/nytt): Mars10+feb12 (anonymt nick frem til uke 12)
2. Termin: foreløpig 4 feb, men både lege og jeg er usikre på hvor langt jeg egentlig har kommet
3. Alder: 24
4. Hvor er du fra: Østlandet
5. Samboer/gift: samboer og forlovet
6. Hvor lenge har dere vært sammen: 4 år
7. Har dere noen dyr: nei
8. Barn fra før: Gutt på 15 mnd
9. Prøverhistorie: prøvde ikke, gikk på prevansjon
10. Student/yrke: foreløpig hemmelig
11. Hobbyer/Fritid: hest, sang, bøker og familien min
12. Tanker om svangerskapet: Gleder meg til å passere 12 uker, kom som et sjokk at jeg var gravid, men nå ser jeg veldig frem til å få voksende mage, gå på ul og kjenne spark. Og ikke minst treffe det lille nurket.
13. Hvordan reagerte barnefar (bf)ble som meg, først sjokkert og litt usikker, men nå som han har fått fordøyet det så gleder han seg og er stolt <3
1. Nick (gammelt/nytt): Det gale nicket mit kommer etterkvært. Men det æi bruke midlertidig e Laise
2. Termin: Hmm ja si det... en gang i februar. Får vite termindato på kontroll den 25. juli
3. Alder: 28
4. Hvor er du fra: Kommer fra Troms men har bodd i Sandnes i 9 år sammen med mannen min
5. Samboer/gift: gift
6. Hvor lenge har dere vært sammen: vært sammen i ti og gift i 4
7. Har dere noen dyr: ja to katter
8. Barn fra før: Ariel på 3 år
9. Prøverhistorie: var sikker på at denne gangen skulle det ta laaang tid, da jeg har hatt en del kluss men mensen(derfor jeg ikke aner termin) men hadde vel egentlig ikke begynt å prøve så stort, bare blitt litt mere uforsiktig;)
10. Student/yrke: Jobber i barnehage
11. Hobbyer/Fritid: Interiør, sy
12. Tanker om svangerskapet:Gleder mæi veldig, men er litt redd for hvordan formen skal bli.
13. Hvordan reagerte barnefar (bf):Han blei veldig glad, men trengte noen dager på å la det synke inn.
Tenkte vi kunne ha en liten presentasjonstråd, da jeg ikke ser noen lignende tråd her inne på feb2012. =)Palme skrev:
1. Nick (gammelt/nytt): Tesro
2. Termin: 29.februar (etter mine beregninger)
3. Alder: 24, 25 i år
4. Hvor er du fra: Møre og Romsdal
5. Samboer/gift: Samboer
6. Hvor lenge har dere vært sammen: 3 år
7. Har dere noen dyr: Nei
8. Barn fra før: Nei
9. Prøverhistorie: Ble gravid to uker etter jeg sluttet på p-pillene
10. Student/yrke: Jobber på kontor
11. Hobbyer/Fritid: Musikk, strikking, friluftsliv
12. Tanker om svangerskapet: Håper å være frisk og rask sånn at tiden ikke går så sakte.
13. Hvordan reagerte barnefar (bf): Litt paff med en gang, men nå er han mer engasjert enn meg...hehe