presentasjon:)

hønepønemor

Gift med forumet
[:D] Helluuu!! På tide jeg kom meg inn på dette forumet, er litt treig av meg! Har jo en sønn som er født 10,aug 06, så då er det på tide jeg menger meg med dere, hehe, hvis det er greit for dere da? Klemsi

[:D] velkommen velkommen, så KJEKT å ha få deg med i klubben her, sorry, men du er LITT seint ute, skal vi si ett år?[8|][:D][;)]

Heia sååå koselig[:)]
aldri for sent serru...

VELKOMMEN[:D]

masse velkommen hit!

så arti at det kom en som hadde bursdag på samme dag som kaja da!

[:D] Jippi, ååå så kjekt no følte jeg meg velkommen!! Næmmen en som har bursdag samme dag som Eric??? wohooo, det var jo litt artig[:D] ikke lenge til no[;)] 

Jeg har en sønn født 27 august og han heter Syver.

Velkommen! Jeg har ei jente som er født 21.juli, men hadde termin i august, så jeg ble bare her jeg[:D]

Hei og velkommen,

Vi har en sønn Mathias født 13.7 hadde termin i aug, ble født 1 mnd for tidlig[;)] 

[:D] Å, så kjekt å hilse på dere alle mann, føler meg virkelig velkommen no, så sjønne barn dere har, gøy å se noen som er like gammel som Eric[:D], igjen tusentusen takk for at dere tar meg så godt imot selv om jeg er litt sent ute, tenk at ingen av dere har bemerket dere det, snille og gode er dere

Takker[:D] Å for en sjønn liten trolljente du har, hehe de gode røde skinnene, åå, er i ammetåke enda jeg hehe![:)] Joda jeg er no fra Bergen har ikke fått helt med meg for hvordan jeg kan få en litt kulere profil her med litt sånn stæsh på, så har jo ikke bilde på eller noe[8|]  Har du litt peil eller?

ORIGINAL: malene86

Hei og velkommen!![:)]
Guten min var født 1.sept. Men eg hadde termin i august,
og her er jo så koselig, så holdt meg her eg [;)]
Du kjem nok til å like deg!
Kor du kjem ifrå?

Ja, kommer nok til å like meg ja, når jeg blir så godt tatt imot[:D], grunnen til at eg ikke har gjort det før er rett og slett for at jeg var redd, det ville være forseint, men så tenkte eg tilslutt at jeg fikk no bare prøve, ble litt lei generell tilslutt kan du si, skjer så mye rart der inne av og til, at fant ut det ville være verdt å forsøke meg her inne, og DET angrer jeg ikke på, snakk om å bli tatt godt imot! Hvordan er det med småtassene deres da? Spiser de selv/begynt å gå/ synger/snakker/anything?

min lille gutt er født 4 sept...men skulle egentlig vært født tidligere i august...Så han var ca 3 uker for sent ute...tihi..
Lot vente på seg;)

Han krabber i lynets hastighet og elsker å rote inne på do(må alltid holde døra lukket), Går rundt bordet gjør han også..
Han sier....Hatte=hade    Tatt=takk   Heija=hei   MMMamma=mamma
Og til slutt vi bor i telemark..

Min lille Store Kristoffer har bursdag 6.august, altså i morgen!!! Store gutten... Han begynte å gå 9.juli, så han går og går og går....
Han kan si: Mamma, pappa, Bæppe (bæstemorfar)Oi, Map (mat), Tatt tatt (takk takk) yssssj (lys) Tatte (tante) (tante bor foressten i Bergen....)

og så lage han bil lyd, og sier voff voff

Han er en stor gutt på va 83cm og snart 12kg, var 11,5kg på 10mnd kontroll

Det nyeste han har begynt med er å bli skikkeliog flau når han ser seg selv i speilet/på bilder/ på mobilen.... han blir også flau når vi ikke har sett ham på en stund, da setter han opp det gliset.... Han har også ei storesøster som blir 6år 6.oktober....

VELKOMMEN TIL OSS SKAL DU VÆRE!!

Wow, her var det mange flinke barn da! eric går no rundt bordet og sånn mens han holder seg, sier bare mammammama, selv om vi leser pekebok og andre bøker hver dag[8|] deres barn har jo blitt de kjempeflinke[:)] hvordan er det med spising da? eric spiser skive fint, med middagsmaten? DA er det fest, spiser med hendene og kaster resten på gulvet[&:]

Back
Topp