presentasjon

heioghopp!

Flørter med forumet
Hei, burde kanskje "presentere" meg.. Etter å ha vært inne å smuglest andres innlegg siden dag en i svangerskapet, har jeg i dag somlet meg til å trykke på logg inn knappen. Så her eg jeg, gleder meg til å få muligheten til å bidra litt mer aktivt i forumet. Det har vært utrolig greit å "følge dere" alle sammen så langt på veien, har fått svar på mange bekymringer ja..

PS: En oppfordring til alle dere andre som bare er inne og smugleser (jeg vet vi er flere!), det var ikke så vanskelig å trykke på den logg inn linken...[;)]

Hei!

25+6 i dag.. Termin 27. juli. Hvordan får man sånn kjekk oversikt over uker og dager igjen, nederst på innlegget? [8|]

Tror jeg fikk det til... Takk!

Tja... Førstegangs-gravid så vet ikke helt hva som er vanlig. Har vært litt mye dill. Overtrykket gikk ikke over 85(/55) frem til 4. måned, så ble myyye hodepine, soving og besviming. Eller så har jeg vel spydd min dose (som så mange andre). Vært en del plaget med bekkenløsning, men går i aktiv sykemelding nå, så det går i grunnen greit. Men hadde kanskje forventet at det skulle gå litt mer knirkefritt... Men er ved godt mot, og formen i dag er upåklagelig! [:D] (bank i bordet)

Damen i hvit frakk sier at det blir en jente! For å svare *TwinBaBe*: så kommer jeg fra Bærgen.

velkommen til oss !!!!

håper du vil trives !

det er så mange flotte damer her...[;)]

Hei og hopp!!![:D][:D][:D]

Velkommen skal du være!
Kjekt med færre spioner, og flere aktive brukere![:D]

Hei på dere [;)] Velkommen til oss! Jo flere jo bedre [:)]

Og selvfølgelig.. GRATULERER MED LILLE NURKET, selv om det ikke er nytt lenger...

Hei og velkommen til oss. Bare koselig med nye folk[;)] håper at du trives her[:)]Klem...

Velkommen skal du være[:D]. Så kjekt med nye julidamer. Håper du vil trives som aktiv bruker[;)].

VELKOMMEN TIL OSS I JULI FORUMET, ALLTID KOSELIGE MED NYE MEDLEMMER[:D][:D] HÅPER DU TRIVES I VÅRT SELSKAP OG FÅR SVAR PÅ DET MESTE DU LURER PÅ...[:D]
det gjør hvertfall jeg[:D][:D]

Tusen takk for kjempefin motagelse! [:D]

Hei og velkommen til oss! Håper(og tror)du vil trives[:)]
Fin oppfordring til "smugleserne"[;)] Vi har alltid plass til flere! 

Back
Topp