presentasjon av oss julimødre ;-)

Hei, jeg  heter Eva og er en 23 år gammel jente som bor på Frogner i Sørum sammen med verdens beste mann. Han er 25 år og vi har vært sammen i over 5 og et halvt år, bodd sammen i over 4 år.
Vi har 2 søte hunder sammen og noen andre rare dyr + at vi nå venter vårt lille nurk i juli mnd. (har termin 14.juli)[:D] gleder oss masse!!!

Hei jenter[:D]
Jeg er 27 år, er lykkelig med min kjære som er 37 år.
Har ei herlig stedatter og en hund på 1,5 år..
Nå ventes lille prins, med termin ca ca 10juli[:)] Alle hjerter gleder seg!!
Hyggelig å hilse på dere!![8D]

Hei!
Jeg heter Merethe og er 24 år og samboer med Kristian 34 år.
Vi har en datter på 3 år og venter en jente til 18 juli.
Vi bor i vestby i Akershus.

Heisann [:D]

Jeg heter Vibeke, er 31 år gammel, og bor på Kjeller! Er kjempelykkelig med min deilige samboer, vi har vært sammen i to år, og skal ha en liten "spraydate"-baby!!
Jeg har ei herlig datter på 5 fra før, mens dette blir samboers første! Vi venter ei jente 15. juli, og 
storgleder oss alle sammen!!! [:)]

hei.
jeg heter linda og bor i telemark. er 23 år å forlovet med verdens herligste gutt på 27år. jeg har en sønn på 6år. og venter en liten gutt 23juli.forloveden og jeg har vært sammen i 5år snart,skal gifte oss til neste år...

Bra tråd!!
Jeg heter Lisa (egentlig Ann-Elisabeth,men det er det ingen som bruker) er samboer med verdens beste mann (stort sett [;)]). Vi har vært sammen i 3 1/2 år og bodd sammen i ca 3. Eier enebolig i Follebu i Gausdal kommune. Gleder oss veldig til å treffe vår sønn,som er begges første barn, sånn ca 22. juli [:D]

hei hei..
eg hette silje,e 24 år og bor i sandnes med min kjære samboer på 25. e gravid for andre gang,mista min lille elias i fjor sommer i uke20...vente nå på vår  etterlengtede emilie,og har termin 28 juli....glede meg masse te å bli mamma...håpe at denne siste tiden går fort,he venta leenge nå..klem te alle sammen..

hei hei... Eg heter Gitte Mari og er 23 år gammel og bor sammen med min kjære i Fyllingsdalen i Bergen og vi har vært sammen i 4 år nå. Vi trives veldig godt sammen i den nyoppussede leiligheten vår, ENDELIG ferdig sier bare eg. Vi gleder oss veldig til det planlagte nurket vårt kommer til verden...vi vet ikke hva det blir enda, så det er veldig spennende. Har termin 9.juli, så det nærmer seg veldig[;)] Vi har en liten pus i huset og han merker godt at det er noe på gang....he he. Han bare koser og er redd for å bli glemt stakkar.

Helu! Hvordan i ALL VERDEN HAR JEG KLART OVERSE DENNE TRÅDEN???? Sååå gøy se bilde av flere av dere!

Jeg heter Irene,28år, samboer med Stian på 25 (snart 26), vi bor på Ullern i Oslo. Vi har vært sammen i litt over to år og venter vårt første barn. Kan vel si det ikke var helt planlagt men det føltes helt riktig etter en kort "tenkepause". Er en fest jente men må jo endre litt på livstilen nå da,,hihi..men det synes jeg egentlig bare er godt. Finnes jo viktigere ting i livet.

Ellers kan jeg si jeg har termin 18 juli men er rimelig sikker jenta (ja vi venter jente..herlig!) kommer litt før....ligger i slekta å føde tidligere med den førstefødte..

STOR SOMMERKOS FRA MEG

Jeg heter Anette er 27 år og sammen med min herlige samboer (29) på 8 året. Vi venter vårt andre kjærlighetsbarn 28 juli. Har ei jente som blir 5 i august. Har fått en liten valp ved navn Bajazz for kun få uker siden. Bor i et rekkehus i Rælingen..

Kjempe fin tråd jenter, og morro å se dere.. [;)]

KLem fra meg

ORIGINAL: schnuppa

Jeg heter Anette er 27 år og sammen med min herlige samboer (29) på 8 året. Vi venter vårt andre kjærlighetsbarn. Har fått en liten valp ved navn Bajazz for kun få uker siden. Bor i et rekkehus i Rælingen..

Hei du!

Kommer noen av dere fra Rælingen??, det gjør sambo. Han har vokst opp på Nordby.....26 år...

ORIGINAL: FirstTime

ORIGINAL: schnuppa

Jeg heter Anette er 27 år og sammen med min herlige samboer (29) på 8 året. Vi venter vårt andre kjærlighetsbarn. Har fått en liten valp ved navn Bajazz for kun få uker siden. Bor i et rekkehus i Rælingen..

Hei du!

Kommer noen av dere fra Rælingen??, det gjør sambo. Han har vokst opp på Nordby.....26 år...

Hey snuppa.. :)

Har bare bodd her siden 98( Er fra det store Vestland), men samboer er herfra.. Men han er 29 så jeg vet ikke om han vet hvem det er... Hva er hans navn?? Send meg en Pm ... [;)]

Hei jenter!
Jeg heter da Hege, er 29 år og bor sammen med verdens beste mann [:D] som fyller 29 år i august. Vi ble kjærester etter gjenforeningsfest for ungdomskolen for 2 år og litt over 7 måneder siden [:)] Vi kommer begge fra Lillestrøm, har gått på samme barneskole og i samme klasse på ungdomskolen. Synes vi har litt av en kjærlighetshistorie å fortelle fremtidige barn og barnebarn altså [:D]
Vi venter vårt første barn 3. juli, ei lita jente som satt på 2. forsøk [:D] Gleder oss kjempe kjempe masse.

Kan vel presentere meg også selv om jeg ikke er så veldig aktiv innskriver her (er aktiv leser da) [:D]
Kathrine her, 23 år, er student og møtte snillaste mannen i verden da jeg flyttet hit for å studere, & VIPS så var den en 3.person inni magen min [;)]
Har ingen hund eller katt, men en søt tarantell og en kneler og en enslig liten gullfisk [:D]

Heisann[:D]
Jeg heter Aslaug er gift med verdens flotteste og snilleste mann..[:)]Bor i Hvittingfoss(kongsberg komune)vi har hvert gift i 10år og har tre flotte unger en gutt på10, ei jente på 9 og ei tulle som ble 1år 3.mai..gleder oss og er veldig spente på hvem den krabaten i magen er og hva det blir..[;)]

Back
Topp