- cottage pie
- hjemmelaget pizza
- eplemuffins
- chocolate chip cookie, rullet deig i baller og klare til å stekes (nesten spist opp alle da
)
- focaccia
- vårruller
- chili con carne
Blir å bake en langpannekake da jeg har en del kulturmelk å bruke opp. Skal også bake mer focaccia, for det er kjempeenkelt og digg. Har også kjøpt inn til mer vårruller.
Og ellers så prøver vi å lage dobbel oppskrift av alt som egner seg til å fryses nå.
Energien og formen er ikke helt der at jeg klarer å preppe så veldig mye nå, men heller spiser jeg av det jeg har fryst ned
Så jeg må få hjelp av mannen. Og tenkte å be mamma på mealprepping-fest 
- hjemmelaget pizza
- eplemuffins
- chocolate chip cookie, rullet deig i baller og klare til å stekes (nesten spist opp alle da
)- focaccia
- vårruller
- chili con carne
Blir å bake en langpannekake da jeg har en del kulturmelk å bruke opp. Skal også bake mer focaccia, for det er kjempeenkelt og digg. Har også kjøpt inn til mer vårruller.
Og ellers så prøver vi å lage dobbel oppskrift av alt som egner seg til å fryses nå.
Så jeg må få hjelp av mannen. Og tenkte å be mamma på mealprepping-fest

ellers så blir det kanskje å sende mannen på bakeriet for å kjøpe litt hvis vi trenger noe slik, eller bestille middag fra noen som leverer, vet jo fra tidligere at sushicravingen kommer ganske akutt etter babyen har komt ut og varer noen dager