Premier

Den nederste dollface vant på.. Den bussen. Var det topp 20 premie? :) eller tilfeldig for alle som var med i krigen?:)

Sent from my Nexus 10 using BV Forum mobile app
 
Den bussen var veldig fin den. Fikk min i posten i går. Mathea syntes den var morsom
 
Bare jeg som trodde det var en treleke :)
Tobias likte den bedre enn Tiril men det er veldig vanlig her i huset :p
 
Bussen kom i posten i dag, da venter jeg bare på smokkene.
 
Fikk mail tidligere i dag om at de sendte mine smokker i dag
 
Huset har kommet.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har fått smokkene, venter på elefant og kylling:) men fått Mail fra de ang farge, så de dukker vel opp snart
 
Jeg venter på smokkene hehe
 
Hvilke smokk bestilte dere? Vi tok mam, heldigvis at de hadde de for d er eneste smokken snupp tar
 
Hvilke smokk bestilte dere? Vi tok mam, heldigvis at de hadde de for d er eneste smokken snupp tar

Bestilte?
Har ikke fått noen info om at jeg kunne styre det selv :( Fikk bare beskjed "Du hører fra meg når jeg har hørt fra alle og får samlet alle utsendelsene:) "

Og har ikke hørt noe mer, har som nevnt fått bussen, men venter fortsatt på smokkene.
 
Je fikk en Mail fra navnesmokk.no ell hva d het hvor de lurte på hvilke type smokk, hvilke farge og navn på..
 
Hmm, det har ikke jeg fått :(
 
Samme her.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Bestilte?
Har ikke fått noen info om at jeg kunne styre det selv :( Fikk bare beskjed "Du hører fra meg når jeg har hørt fra alle og får samlet alle utsendelsene:) "

Og har ikke hørt noe mer, har som nevnt fått bussen, men venter fortsatt på smokkene.
Fikk mail direkte fra navnesuttrn.dk
Sjekk at den ikke ligger i søppelposten
 
Fikk mail direkte fra navnesuttrn.dk
Sjekk at den ikke ligger i søppelposten
'Har gått igjennom begge mailadressene for å være sikker, men ligger/lå ingenting noen plass.
 
'Har gått igjennom begge mailadressene for å være sikker, men ligger/lå ingenting noen plass.
Så rart Bodilmor. Og du har fått den andre premien så de har jo riktig adr. Kanskje sende mld til Janet å høre, kanskje d har blitt borte hos leverandør
 
Back
Topp