premier

nr 1 Nes H

Juni12`s hobbypsykolog
VIP
Hvis vi skulle være så heldige å vinne, hvilke av premiene ville du ha og hvorfor??? 

Jeg har en plan om at vinner je stelleveske skal je gi den bort(har vel bestemt meg for til hvem, men det kan jo komme noen je kanskje mener har mere brukt for den) 
Hvis je skulle være så heldig å vinne voksiposen er det mulig je beholder den siden je egentlig har drevet å sett etter brukt for bruk i barnehagen neste vinter....(men kommer det noen som je mener virkelig har brukt for den så gir je ratt bort den oxo) 

men nå har det seg slik at je sjeldent vinner noe som helst så dette er med tanken og drømmen :) 
 
nå vinner aldri jeg noe, men vinner jeg stelleveska gir jeg den bort til søstra mi. Den passer hennes stil helt perfekt.

Vinterposen tror jeg at jeg vil beholde selv eller søstra mi får den også siden ho lånte den ene min i år.
 
Jeg har 2 vogner,en stor og en liten som vi bruker når vi er alle i bilen. Men bare en pose.. Hadde jeg hatt 2 hadde det ikke vært noen krise om gubben reiste med eine posen på jobb :P Så ja,jeg kunne godt tenke meg å vinne posen.
 
Må si stelleveska frister litt da jeg ikke har en ordentlig en, men har ingen vinnerlykke så den faller nok på noen andre ;) Voksipose har jeg, så den trenger jeg ikke :) Her er ikke premiene så viktig, bare vi vinner :)
 
Jeg har 2 vogner,en stor og en liten som vi bruker når vi er alle i bilen. Men bare en pose.. Hadde jeg hatt 2 hadde det ikke vært noen krise om gubben reiste med eine posen på jobb :P Så ja,jeg kunne godt tenke meg å vinne posen.
 
men jeg som du! Pleier aldri å vinne på sånt,så har ingen forhåpninger! :P
 
Jeg vinner stort sett aldri! Men skulle jeg være så ledig er begge premiene like velkomne :)

Vognposen jeg nå bruker er fra jeg selv var liten, så den er 30 år gammel. Funker greit nå, men når det blir kaldere, er jeg redd jeg må kle på henne ganske mye nedi den. Den er også veldig åpen i toppen så jeg har på henne jakke nedi den allerede nå..

Stelleveske har jeg også men den er så liten.... Har lyst på litt bedre plass! :) Greit å ha plass til å ha med ekstra skift i vinter i tillegg til noen flasker osv. Så det kommer jeg nok til å skrive opp på ønskelista til jul tenker jeg. Har ikke de store forhåpningene om å vinne nå nemlig :p 
 
Trenger egentlig ingen av premiene, men hvis jeg skulle vinne ville jeg nok hatt posen. Men det er fordi posen vi har har innstramningssnorene rett ved hodet, og frøkna har oppdaget at de kan hun dra nedi vogn.. Så er litt dumt om hun snurrer dem rundt halsen..

Men jeg pleier heller aldri å vinne, så blir vel bare med drømmen ;)
 
Voksi posen trenger jeg ikke i det hele tatt så skulle jeg vunnet den ville den bli gitt bort, men vil da gi den bort til noen inne her fordi vi har alle stått sammen om å vinne dette.

Hadde jeg vunnet stelleveska hadde den hvert veldig velkommen da de jeg har er enten falleferdige eller nesten ikke plass til bleier
 
Har egentlig ikke tenkt på det.. Vi har voksipose, så skulle jeg vinne det gies den videre til noen som trenger =) Her inne selvfølgelig =)
 
Jeg ville hatt posen. Den vi bruker nå har vi lånt..
 
Om jeg skulle vært så heldig hadde jeg satt pris på begge:) luxusproblem men: stellebagen er for liten (er vel strengt tatt heldig som har en) men trenger mest voksiposen ettersom jeg trur ikke den vi har er brukenende når hun begynner å sitte masse:/ var litt usmart da jeg handlet, uerfaren ettersom det er mitt første barn. Så jeg kjøpte en nyydlig pose, men ikke fullt så praktisk:/ luxusproblem igjen igrunn.. :)
 
Hadde jeg vunnet vesken, hadde jeg blitt så glad! Og jeg skulle aldri puttet en pose med bæsjebleie i den.. Det hender seg at slike poser åpner seg. Selv om man bare skulle ha den der til man fant en egnet søppeldunk.

Hadde jeg vunnet posen, hadde jeg enten beholdt den (Har en deilig ullpose, men glidelåsen er ødelagt, og dersom det ikke kan fikses må vi ha ny pose), eller så hadde jeg kontaktet asylmottaket i byen for å høre om de har noen vordende mødre :) 
 
Jeg vinner igrunn aldri noe, så har ikke store håp :p  Men jeg trenger både stelleveske og voksipose, så hadde litt veldig glad uansett! Den posen storesøster bruker i bhg er egentlig ødelagt, men halvveis reparert, og stelleveska jeg har har sett sine bedre dager og trenger virkelig utskiftning!
 
Back
Topp