Premie hos tannlegen og legen

Hu på 8 år ja, hos begge, men er lenge siden hu eldste har fått premie hos noen av de. Hu er 13 år.

Hun er 9 år og får premie hos lege, tannlege og legevakt :)
Sist både hos lege og legevakt fikk hun to premier. En hos legen og en på laben :)

Småungene får premie hos lege og tannlege men storungene altså dem over 10 år får ikke. Tror ikke dem hadde likt om legen anså dem for å være småunger.

Eldste har fått ved blodprøve og hos tannlegen. Når hu var innlagt fikk hun teppe (en lokal forening som hadde laget og gitt til barneavdelingen) Og påskeegg. Men får hos fastlegen når han har tatt stikk i fingeren, blodprøver på sykehuset og så varierer det fra sykepleier til sykepleier når vi har time på sykehuset om han får. Begge får hos tannlegen.

Eldste på 8 har ikke fått av legen siste gangene, men de minste har fått av lege og tannlege:)

Mormoren jobber hos tannlegen, så de går og forsyner seg selv om hun er på jobb:angelic:

Ja. Ikke hos vanlig lege, men spesialist og tannlege ja. Var hos Øre, nese hals i dag og de sa hun ikke er for stor for premie. Hun blir ti i år

Får hos øyelegen og tannlegen. Noe de begge synes er stas.

Her har de alltid fått det

Stas med premier hos tannlegen, ved blodprøver, hos spesialister osv. :)

Min har fått gave når han har vært hos legen, både med og uten prøvetaking :)

Fasit fra min side: Tiåringen fikk velge seg premie i skuffen hos tannlegen i dag også gitt. Jeg har den i jakkelomma, han mener et var tryggere enn hans. En liten oransje gummidinosaur. Ikke vokst fra det enda

Back
Topp