Premie hos tannlegen og legen

Kengu

Forumet er livet
VIP
Får barna premie av tannlege / legen etter de har vært der?
Hos legen er det vel mest nr det blir tatt blodprøve kanskje

Ja, det gjør de. :)

Hos legen i alle fall etter blodprøve og for de minste også inne hos legen.

Hos tannlegen også ja.

Min fikk før men ikke nå lenger
Hos barnelegen fikk han lego i mange år, så kom det ny sekretær og premie får han tydeligvis ikke lenger

Ikke hos lege, men frøkna fikk hos tannlegen. Og lillegutt fikk ved blodprøver på sykehuset.

Nå er min eldste bare 4,5 år enda, men han har fått premie hver gang han har vært hos både fastlegen og tannlegen (og til og med da han var på legevakta)

Jeg fikk det som liten, men endte opp med å grue meg allikevel. Var mye syk som barn, og jeg tok masse blodprøver. Så utviklet en frykt for de som fortsatt er der idag, spesielt hvis nye mennesker skal ta blodprøve.
Hos tannlegen fikk jeg det også,men endte opp med tannlegeskrekk for det om... Nå får jeg lystgass.
Blir mannen som følger til tannlege hvertfall, når frøkna kommer. :)

De får hos alt av leger og tannleger. De er såpass "frekke" at se spør hvis de ikke får noe automatisk. Sånn går det når legene prøver på sluntre unna premier etterhvert. Hehe

Eldste får hos tannlegen, men kan aldri huske at han har fått hos legen... Men ikke vært hos den nye fastlegen vår enda. Merker det tar vekk litt av tankene etter tannlegetimen, og han heller fokuserer på å velge en ting.

Minien har fått hos den nye fastlegen vår.

Ja, helt frem til nå nylig. For store nå.
Lurer på hvor mange sprettballer som har blitt med hjem opp gjennom tiden :wideyed:

Min fikk før men ikke nå lenger
Hos barnelegen fikk han lego i mange år, så kom det ny sekretær og premie får han tydeligvis ikke lenger
Aldri fått lego. Mye klistremerker egentlig.

Hos barnelegen har de litt finere premier

Ikke noe sånn hos oss, hverken hos den private barnelegen vi var hos i Bergen eller når v er hos barnelegen her, som er på sykehuset, der kan jeg knapt huske de har fått premie, i alle fall ikke noe mer merkbart enn tanlegen og fastelegn, type sprettball, klistremerker eller densslags

Eldste skal til tannlegen i morgen forresten, så vi får se om han har vokst fra det nå. Han er 10

Ikke noe sånn hos oss, hverken hos den private barnelegen vi var hos i Bergen eller når v er hos barnelegen her, som er på sykehuset, der kan jeg knapt huske de har fått premie, i alle fall ikke noe mer merkbart enn tanlegen og fastelegn, type sprettball, klistremerker eller densslags
Vet de ble sponset med lego her :)

Back
Topp