Premature rier

Hufserufsa

Flørter med forumet
Huff, det jeg har grua meg til hele tida kom på mandag. Da var jeg 27 +1 og takene kom regelmessig og jeg måtte puste meg gjennom dem. De varte i drøyt 1 minutt med ca 5-10 minutters mellomrom.
Det ble sykehustur, ultralyd, drypp med riehemmende, lungemodning, drypp, mer lungemodning og masse undersøkelser. Sengeleie med "toalettlov" før jeg etter 2 døgn fikk gå litt mer.....

Nå er jeg litt nervøs for fortsettelsen. Sist hadde jeg samme opplevelse i uke 32 og 34, da ikke så ille som nå.....

Poden kom etter igangsetting pga vannavgang uten rier 38+5, men nå ønsker vi alle at jeg slipper å gå lenger enn uke 37, det er hardt for kropp og psyke det her nå....

Huff... Så tøfft det må være :( Håper virkelig den lille holder seg inne i mange flere uker til. Og at du ikke kjenner noe mer til riene <3 Masse lykke til <3 Stor klem

huff! Tenker på deg! Håper lille vil være inni magen en stund til da :)

Håper du ble sykemeldt resten av svangerskapet (om du ikke var det fra før) myyye hvile og null stress på deg fremover.

Må ha vært skummelt. :( selv pissredd for dette. Ikke hatt det før, men jeg har ikke vært så stressa før som jeg er nå.

Håper lille blir inne til termin (uke 37) og mindre av dette for deg :)

Krysser fingrene for at det ikke blir fødsel riktig enda! Lykke til!

Det er ikke noe godt å oppleve sånne episoder! Håper den lille blir inni der til riktig tid! :-)

Forrige svangerskap startet premature rier i uke 26 og jeg gikk gjennom alt nevnt over. Inn og ut av sykehus og gikk på brikanyl daglig frem til uke 36. Var veldig slitsomt psykisk og fysisk så skjønner veldig godt hvordan du har det nå. Klem fra meg.

Hvordan går det?

Uff, det hørtes ikke noe særlig ut... Hvordan går det nå? Lykke til, håper lillemini blir der inne en god stund til.

Korleis går det med deg?
Var på sykehuset i går pga prematur rier, men fikk reise heim med beskjed om å ta det rolig er 27+1 i dag.

Back
Topp