JEg fikk mine gutter 36+3. De var 2920 gram og 2850 gram. Vi måtte også mate hver tredje time. Ammet i ca 10 minutter og så over på kopp eller flaske. Det har vi holdt på med siden de ble født for snart 3 uker siden. Først denne helgen har jeg gått over til å nesten fullamme de. De har slitt veldig med sugingen på puppen og har fått litt hjelp av oss til å få i seg melk fra flasken også. For en uke siden hadde begge to bikket 3 kg, men hs ville at vi skulle fortsette med mating hver tredje time med amming og flaske litt til. Jeg har prøvd å amme før de har fått flaske, men det har bare blitt styrete. Jeg har ikke fått koblet de på og jeg har vært på nippet til å gi opp hele ammingen. Tror rett og slett at de ble sugeforvirret siden de bruker forskjellige sugemetoder på puppen og flasken. Fikk tips fra en venninne om å gi noen ml melk på flaske før jeg la de til puppen og det har funket kjempebra! På fredag var vi på hs for å veie og da fikk vi klarsignal fra helsesøster om at vi kunne la guttene sove til de ble sultne på natten og å la de sove litt lengre på dagen hvis vi ville det. Nå får jeg også lov til å amme mest mulig og så heller fylle på med pumpemelk/nan hvis det trengs. Det tar litt lengre tid med matingen siden jeg ammer en og en, men heller det enn at jeg ikke skal få ammet i det hele tatt.