Prematur juli baby

Mammahjerter

Flørter med forumet
Sniker meg inn her da vi fikk ei lita jente som kom uke 27+1 :Heartpink termin var egentlig 5 oktober men jeg håper det okei jeg sniker meg inn her da hennes bursdag ble 4 juli :love017
Hu er ei lita men sterk jente på 933 g og 35 cm :Heartpink
Vannet gikk forrige fredag og vi har ligget på Ullevål siden, alt har vært veldig fredelig og stille i magen og jeg var nå forberedt på maaaaange uker på sykehuset på sengeleie med lillesøster på innsiden av magen. Men i dag så var ikke mine blodprøver så bra, det startet som en rolig søndags morgen og plutselig så fikk jeg beskjed om at hun skulle ha bursdag i dag.....
Det har vært mange tanker, bekymringer og uro, men det er en frisk men veldig liten juli baby som får bli en del av juli gjengen deres :Heartpink
upload_2021-7-5_1-4-5.jpeg
 
Velkommen og gratulerer! :Heartbigred
 
Velkommen til oss, og gratulerer med lillesøster :Heartred For en tøffing!
 
Håper alt går fint med lillesøster og resten av familien. Var storesøsken også for tidlig født?

ta vare på hverandre
 
Velkommen til verden til lille hjertet :Heartred og velkommen til oss!
Håper alt går bra i tiden fremover :Heartred
 
Velkommen til oss! Sneket litt på oktoberforumet og fått med meg situasjonen din. Nå her hun her hvert fall! <3 Hun ser utrolig nydelig ut. Gratulerer med julibaby og ta vare på hverandre <3
 
Gratulerer så masse! Du er selvfølgelig hjertelig velkommen inn her til oss, selv om jeg skulle ønske situasjonen deres hadde vært annerledes. :Heartred Flotte lillesøster. :Heartred
 
Gratulerer med vesle jenta:Heartpink
Det hørtes ut som noen vonde dager å gå igjennom, så håper dagene som kommer blir gode for både lillesøster og deg.
 
Velkommen og gratulerer! Utrolig hvor tøffe de er, selv som så små! Håper alt står fint til og at du får mye støtte. Ser du har et barn fra før, får du treffe han nå når det er korona? Kan ikke være så lett med sånne situasjoner nå ser jeg føre meg! Var vel vanskelig/tøft nok før korona, og da var det kanskje mer mulighet for å treffe familien ellers.. gode tanker og lykkeønskninger til dere alle, godt å se at den lille har det bra så langt!
 
Sniker meg inn her da vi fikk ei lita jente som kom uke 27+1 :Heartpink termin var egentlig 5 oktober men jeg håper det okei jeg sniker meg inn her da hennes bursdag ble 4 juli :love017
Hu er ei lita men sterk jente på 933 g og 35 cm :Heartpink
Vannet gikk forrige fredag og vi har ligget på Ullevål siden, alt har vært veldig fredelig og stille i magen og jeg var nå forberedt på maaaaange uker på sykehuset på sengeleie med lillesøster på innsiden av magen. Men i dag så var ikke mine blodprøver så bra, det startet som en rolig søndags morgen og plutselig så fikk jeg beskjed om at hun skulle ha bursdag i dag.....
Det har vært mange tanker, bekymringer og uro, men det er en frisk men veldig liten juli baby som får bli en del av juli gjengen deres :Heartpink
Vis vedlegget 360591
Gratulerer så mye, og håper vesla får en fi utvikling på utsiden av magen :Heartred
 
Velkommen og gratulerer! Utrolig hvor tøffe de er, selv som så små! Håper alt står fint til og at du får mye støtte. Ser du har et barn fra før, får du treffe han nå når det er korona? Kan ikke være så lett med sånne situasjoner nå ser jeg føre meg! Var vel vanskelig/tøft nok før korona, og da var det kanskje mer mulighet for å treffe familien ellers.. gode tanker og lykkeønskninger til dere alle, godt å se at den lille har det bra så langt!
Jeg har to barn hjemme som savner mammaen sin fryktelig mye... i dag fikk jeg se de før første gang på 13 dager og det kjentes veldig bra :Heartred det har vært tøft for de og de har vært mye sure på mamma og det kommer ikke til å være lett for noen av oss... søsken er ikke velkommen på avdelingen pga covid og vi får møte barna på utsiden av sykehuset som betyr at vi er avhengig av bra vær om vi skal holde oss i nærheten av lillesøster....
tusen takk for lykkeønskninger:Heartred
 
Gratulerer med baby! Godt dere er i gode hender! Og ta vare på hver andre!
 
Får tårer i øynene hver gang jeg leser historien din, den er så sterk, men også så nydelig!
 
Back
Topp