Pregzilla

Aprikosblomst

Elsker forumet
Ja, hormonene herjer med kroppen i disse dager. Har dere noen morsomme hormon-historier og pregzilla øyeblikk å fortelle om? :)

Stakkars sambo. Tidligere i uka så fant jeg han utrolig irriterende. Stakkars, snilleste og godeste mannen min, satt stille og rolig i sofaen, trykte på telefonen og bare koste seg. Der satt jeg som et hormontroll. Irritert som jeg var. Uten grunn. Skjønner ikke?? Hahaha, vi ler nå da.

I går kveld når vi skulle legge oss så begynte jeg å hylflire. Flira så jeg grein. Da hadde det vært stille i 15 min, vi hadde sagt godnatt og suss suss. Latteren kom helt ut av det blå - jeg skjønner ikke hva som var morsomt, og forstår det enda ikke :D Haha. Stakkars mannen skvatt som bare det av brølinga/fliringa mi.

I dag skulle jeg se over noe barnemusikk (er snart ferdigutdannet førskolelærer) og ramlet over Løvenes Konge, Circle of life sangen. Den er så fin, og LK var yndlingsfilmen min da jeg var lita. Jeg bestemte meg for å se på delen av filmen hvor sangen er, som er starten :) Joda.. Selvfølgelig begynner jeg å HYLGRINE. Så den om og om igjen, og grein mer og mer for hver gang. Så kom sambo hjem.. Stakkars, for et syn det måtte ha vært :)
Hahaha og jeg ler til jeg griner akkurat nå. Hormoner kan bli morsomt - sambos ord ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehehe :) jeg har ikke noen sånn historier, men kjenner hormonene bruse ja.. er utrolig irritabel for tiden og lunta er veeeldig kort:/ stakkar mann og barn:/

Kjenner igjen den med at lunta er kort, hehe. Tror nok mennene har litt forståelse for det :) Håper i alle fall det! Her i huset så ler bare mannen. Det er bra at han gjør det altså, men ikke bra at han ler når jeg er hormontroll. Da blir det bare verre :D Svært så vanskelig en skal være i disse tider! Hehe

Ååh - i dag er jeg skikkelig hormonell! Sitter å ser på fødeavdelingen Sverige, første gangen jeg virkelig tørr å se på :o
Jeg er førstegangs - og har derfor ingen erfaringer. Så jeg sitter her å HYLGRINER. I dag var det to kvinner, der den ene kvinnen hadde en rask og vond fødsel - hun skreik sånn, jeg ble helt skremt jeg og tenkte "å nei.... hva skal jeg igjennom??!!" JA, jeg ble drittredd. Hun andre kvinnen ble satt i gang og fødselen tok litt tid, men hun var helt rolig. Man kunne se på lang vei hvor godt hun jobbet med kroppen sin og tok det hele fint. Ikke et hyl en gang. Hun ga meg igjen litt trygghet og håp da :)

Nå har jeg så mange blandede følelser. Må bare grine og le på samme tid :)

Ja, her går det utover stakkars samboeren min. Han er jo bare snill, men i min hormonhjerne så burde han skjønne både det ene og det andre. :p Heldigvis så ler vi av det etterpå ;) Man blir ganske utslitt av å være så hormonell! :p haha :)

Mars 2013 <3
Januar 2015? :D

Hahaha, kjenner igjen den! :)
Har hatt mine hormonøyeblikk mot sambo jeg også, han er så snill og grei, og jeg bare går rundt å grynter, spesielt på morraskvisten :P

Han hadde også brukt "feil" fett når han stekte kylling her en dag... I følge meg... Jeg ville ha olje. Han hadde brukt melange. Krise!! Ble så sur at jeg nekta å spise... Vi lo så vi grein dagen etterpå, snakk om hormoner på bærtur :D

Min jobber i militæret så han er borte ganske mye, så han slipper lett unna.

Begynte å hylgrine her om dagen da han gjorde narr av et ord jeg sier veldig rart på engelsk. Tror han ble ganske sjokkert. :)

Idag er jeg sippete fordi vi skulle ut sammen på fredag for å se noen spille, så plutselig har han bestemt seg for at alle kompisene hans skal bli med og alle skal drikke. Jeg skal ihvertfall ikke være med lenger.
Han er borte med militæret idag og så han bare ignorerer meg. Ikke særlig smart når jeg er gravid. :mad:

Jeg så barnehagen gå forbi her i dag med mange små, kanskje 2 år:). Begynte å grine, hormonene er på topp:). Har litt dårlig samvittighet ovenfor både mann og sønn, men mest sønn.. Blir mye kjefting om dagen da jeg har null toleranse føles det ut som:(

Termin: 14.januar 2015?❤️

Med min første hadde jeg bare en scene jeg husker meget godt. Vi hadde vært på OUL og jeg var sulten etterpå. Vi gikk derfor inn på Meny, og jeg så de ferske blodige kjøttstykkene, jeg hadde SÅ lyst på, men jeg kunne ikke spise det rått og begynte derfor å hylgrine inne i butikken. Sambo og kompisen vårs (som kjørte fordi sambo hadde knekt ett ledd i hånda) ble litt satt ut, men de gjorde så godt de kunne og fant beef and jerkey til meg istedenfor. :p

Denne gangen har jeg hatt masse slike scener. Humøret svinger sikkert 20 ganger i timen, ikke lett å følge med!
Senest idag tidlig skulle jeg brenne en CD med musikk på før jeg skulle på jobb. Da jeg kom ut i bilen og hadde kjørt ett stykke fant jeg ut at det bare var 10 av 21 sanger som hadde kommet med på CD'en, hva gjør jeg da? Jo jeg kjefter og smeller på gubben fordi han lo av meg når han så grimaset mitt også blir jeg drit sur på CD'en så jeg nesten begynte å gråte.

Alt skal lages og gjøres på min måte, ellers blir jeg sippete og nekter å spise det fordi jeg blir kvalm, han får ikke lov å ha mer enn en dæsj parfyme på seg, ellers blir jeg kvalm, og jobbskoene hans må stå ute, ellers blir jeg kvalm.. :p Ellers er jeg ekstra kosesyk på småen min, og det syntes ikke han er så morro, men han er grei å gir meg en klem i ny og ne slik at han får lekt videre :P

Ååh - i dag er jeg skikkelig hormonell! Sitter å ser på fødeavdelingen Sverige, første gangen jeg virkelig tørr å se på :eek:
Jeg er førstegangs - og har derfor ingen erfaringer. Så jeg sitter her å HYLGRINER. I dag var det to kvinner, der den ene kvinnen hadde en rask og vond fødsel - hun skreik sånn, jeg ble helt skremt jeg og tenkte "å nei.... hva skal jeg igjennom??!!" JA, jeg ble drittredd. Hun andre kvinnen ble satt i gang og fødselen tok litt tid, men hun var helt rolig. Man kunne se på lang vei hvor godt hun jobbet med kroppen sin og tok det hele fint. Ikke et hyl en gang. Hun ga meg igjen litt trygghet og håp da :)

Nå har jeg så mange blandede følelser. Må bare grine og le på samme tid :)

Jeg var på youtube og så en video av en fødsel igår..! Gruer meg fælt allerede :o

Han gubben min er bare tett. Han skjønner jo ingenting. Her i huset er det bare tull å være sur eller lei seg for ingenting. Noe som er supert idag hvor jeg er drittsur uten grunn, alt irriterer meg. Så han tror jeg bruker graviditeten som unnskyldning og overdriver. Ja, for jeg synes det er så utrolig morsomt å bruke energi på å være sur. Drittgubbe, drittdag.. Han er ingen drømmemannen å ha i et svangerskap, for å si det sånn.. Er ikke mye forståelse å få..

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Han gubben min er bare tett. Han skjønner jo ingenting. Her i huset er det bare tull å være sur eller lei seg for ingenting. Noe som er supert idag hvor jeg er drittsur uten grunn, alt irriterer meg. Så han tror jeg bruker graviditeten som unnskyldning og overdriver. Ja, for jeg synes det er så utrolig morsomt å bruke energi på å være sur. Drittgubbe, drittdag.. Han er ingen drømmemannen å ha i et svangerskap, for å si det sånn.. Er ikke mye forståelse å få..

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Drittgubbe, og drittdag her også! Får satse på at hormonene tar ei helomvendig i natt, slik at morgendagen blir bedre :)

Havnet i ei bilulykke i går kveld der bilen vår ble et totalvrak. Kom en bil i motgående kjørefelt som mistet en biltransporthenger. Alt gikk bra med både meg og hunden min. Alt bra med lille nurket magen også. Men er vel skrekken som lager dritthumør idag!

Drittgubbe, og drittdag her også! Får satse på at hormonene tar ei helomvendig i natt, slik at morgendagen blir bedre :)

Havnet i ei bilulykke i går kveld der bilen vår ble et totalvrak. Kom en bil i motgående kjørefelt som mistet en biltransporthenger. Alt gikk bra med både meg og hunden min. Alt bra med lille nurket magen også. Men er vel skrekken som lager dritthumør idag!

Uff så skummelt det måtte være:(. Godt det gikk bra med deg:)

Du vet du er gravid når du hyl griner når du ser på liv og død og mannen får hjertestans på tv:(. Uff som jeg gråt:(.

I dag hylgrein jeg i EN time. Grunnen: alle buksene mine var stramme rundt magen (oppblåst til de grader!!!) og det samme med shortsene (veldig varmt i trøndelag). Så de var ubehagelig å ha på :P
Vet dere hva mannen gjorde? Tok meg med på shopping, handlet 2 nye bukser og 2 nye shortser - alle i dongri (med litt stretsj i magen, slik at den kan vokse) :D ikke nok med det, så kjøpe han 3 nye sommer-topper på bikbok til meg. Snille mannen min <3 :) Dumme meg og hormonene :P

I dag hylgrein jeg i EN time. Grunnen: alle buksene mine var stramme rundt magen (oppblåst til de grader!!!) og det samme med shortsene (veldig varmt i trøndelag). Så de var ubehagelig å ha på :P
Vet dere hva mannen gjorde? Tok meg med på shopping, handlet 2 nye bukser og 2 nye shortser - alle i dongri (med litt stretsj i magen, slik at den kan vokse) :D ikke nok med det, så kjøpe han 3 nye sommer-topper på bikbok til meg. Snille mannen min <3 :) Dumme meg og hormonene :P

Så heldig du er! :D

Ja, absolutt! :) Begynte jo å grine igjen, fordi jeg var så heldig. Haha, mannfolka får oppleve litt de og i et svangerskap :D

Hadde en del utbrudd sist husker jeg. Ene gangen ble jeg kjempe sint pågrunn av noe samboer sa, så jeg slo nøkkelskapet av veggen så det gikk i tusen knas, å sprang på soverommet å hylgrein:o

Denne gangen er det ett par ganger bare foreløbi.
Blant annet i går begynte jeg å gråte fordi samboer ikke orket å dra på butikken å kjøpe pizza til meg x) å snille mannen min ble så paff at han dro alikevell:p

Stakkar, husker sist så var det han det gikk utover også:p

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Back
Topp