Pregmet2 studien..

ønsker*magetroll<3

Forelsket i forumet
Noen som er med i den studien innlandet svare meg?
Etter jeg begynte på de tablettene og har tatt kveldstabletten en liten stund etter jeg har spist, glemmer sv og til å ta den sammen med maten, får jeg innimellom akutte luftsmerter og diaré midt på natten..
Noen som har vært borti samme?

Jeg er med, har også glemt av noen få ganger og måtte tatt den utenom mat, men ikke opplevd d som du beskriver... Hørtes ikke godt ut!! Lenge til du skal inn igjen? Du kan evt prøve å ringe til gyn kontakten din og høre:)
(Kanskje du har metformin og jeg placebo:p)

Noen som er med i den studien innlandet svare meg?
Etter jeg begynte på de tablettene og har tatt kveldstabletten en liten stund etter jeg har spist, glemmer sv og til å ta den sammen med maten, får jeg innimellom akutte luftsmerter og diaré midt på natten..
Noen som har vært borti samme?
Sniker fra oktober her. Det er veldig vanlig med diaré og kvalme ved metformin. Hjelper når man tar de med mat, og det skal gå seg til etterhvert:)

Jeg har reagert sterkt med luftsmerter og diaré når gikk på metformin( før studiene )
No er de vekke,så jeg er ganske sikker på jeg har plasebo tab.
Jeg har aldri tålt mer enn 500mg med metformin,her får vi jo høye doser,og jeg merker ikke noen av dem.
Skal på ny undersøkelse 6/4..
Tvi tvi jenter

Vet dere om det er vaginal ul hver gang vi er til undersøkelse?

Kun den første som er innvendig, resten er utvendig fikk jeg beskjed om:) Var på uke18/19 undersøkelsen på torsdag, d var visst den kontrollen hvor de gjorde minst. Blodprøve, noen spm og ultralyd for å sjekke blodgjennomstrømning i livmoren og navlestrengen (3 målinger på hver side av livmor og 3 på navlestrengen).

Kun den første som er innvendig, resten er utvendig fikk jeg beskjed om:) Var på uke18/19 undersøkelsen på torsdag, d var visst den kontrollen hvor de gjorde minst. Blodprøve, noen spm og ultralyd for å sjekke blodgjennomstrømning i livmoren og navlestrengen (3 målinger på hver side av livmor og 3 på navlestrengen).
Ok,godt å vite.
Skal på undersøkelse nr 2 den 6/4..
Takk for info

Back
Topp