Pregmet-studien

*mine-gull*

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Noen som har deltatt? Hva syns dere? Var det greit å delta? Fikk dere metformin eller placebo?

Jeg er med nå, vet ikke enda om det er metformin eller placebo. Har forøvrig også bare vært på en undersøkelse til nå men fikk et veldig godt inntrykk og følte meg godt ivaretatt.

Fikk tilbud om å være med, men etter lang samtale med gyn. Besluttet vi å ikke delta. Mye pga det ekstra stresset jeg ville kjenne på, og at man ikke vet om man får placebo eller metformin.

Jeg er med nå, vet ikke enda om det er metformin eller placebo. Har forøvrig også bare vært på en undersøkelse til nå men fikk et veldig godt inntrykk og følte meg godt ivaretatt.
Jeg skal på første undersøkelse til uka. Har gått på metformin tidligere, så tror nok jeg kommer til å merke forskjell på ekte og placebo. Blir spennende vertfall. Det som frister mest er jo den ekstra oppfølgingen med ultralyd :-)

Kontakter dere klinikken selv i forhold til å bli med i studien eller? Jeg fikk nemlig en brosjyre om den studien da jeg var hos gyn for en stund siden, og han mente jeg burde bli med i den når/hvis jeg ble gravid igjen. Men jeg har ikke diagnosen pcos (ihvertfall ikke ennå, venter på prøvesvar nå).

Kontakter dere klinikken selv i forhold til å bli med i studien eller? Jeg fikk nemlig en brosjyre om den studien da jeg var hos gyn for en stund siden, og han mente jeg burde bli med i den når/hvis jeg ble gravid igjen. Men jeg har ikke diagnosen pcos (ihvertfall ikke ennå, venter på prøvesvar nå).
Jeg googlet og fant info, og der var det en mailadresse for påmelding. Så tok gyn på sykehuset kontakt.

Back
Topp