Preglife-appen...

Cloe

Elsker forumet
Himmelbarn
Mailykke 2018
e96b020a062fd948ae6fd592fcc3dfce.png


dcb8515e4765f8d959f9903d9dfee610.png


5+3 eller 5+4??
Liker så godt Preglife appen. Men den viser en dag feil? Får ikke til å endre det på noe måte heller.
Noen som veit?
 
Last edited:
Meg og, jeg går utifra bv sin. Legger til en dag på preglife
 
Hvis du går inn på innstillinger på Preglife og endrer første dag i siste mens til en dag senere eller noe så blir d rett, d har jeg gjort [emoji5]️
 
Hvis du går inn på innstillinger på Preglife og endrer første dag i siste mens til en dag senere eller noe så blir d rett, d har jeg gjort [emoji5]️
Eller legger inn termindato, husker ikke helt hva jeg gjorde, men jeg fikk det rett i allfall [emoji28]
 
Hvis du går inn på innstillinger på Preglife og endrer første dag i siste mens til en dag senere eller noe så blir d rett, d har jeg gjort [emoji5]️

Takk for tips. Det funka, men nå står jeg med feil termindato[emoji1] men ukene ble hvertfall riktige [emoji2]
 
Spiller det så veldig stor rolle med en dag forskjell? Hehe
 
Hos meg viser preglife en dag for mye[emoji86] 5+2 på babyverden og og 5+3 på preglife[emoji6]
 
Hos meg viser preglife en dag for mye[emoji86] 5+2 på babyverden og og 5+3 på preglife[emoji6]

Følger jo bv appen mest, utfyllende og god tekst. Har boka også:)
Men fått litt sansen for preglife og. Men det er ikke det viktigaste i hele verden altså.. [emoji16]men hadde vært fint om den viste riktig[emoji38]
 
Takk for tips. Det funka, men nå står jeg med feil termindato[emoji1] men ukene ble hvertfall riktige [emoji2]
Mulig om du endrer graviditetslengde også at du får den også rett? Jeg er sannelig ikke helt sikker på hva jeg gjorde, men jeg fikk alt rett til slutt [emoji28]
 
Følger jo bv appen mest, utfyllende og god tekst. Har boka også:)
Men fått litt sansen for preglife og. Men det er ikke det viktigaste i hele verden altså.. [emoji16]men hadde vært fint om den viste riktig[emoji38]

Jeg også følger egentlig BV sin[emoji6] men liker godt preglife også. Litt irriterende at de ikke viser samme, da jeg er så opptatt av dager nå i starten[emoji1][emoji86]
 
Jeg også følger egentlig BV sin[emoji6] men liker godt preglife også. Litt irriterende at de ikke viser samme, da jeg er så opptatt av dager nå i starten[emoji1][emoji86]

Bra det ikke bare er meg[emoji16]
Dager er viktig[emoji106][emoji2]

Tror kanskje jeg fikk det til nå [emoji106]
 
Sniker fra desember.

Preglife ligger inne med svangerskapslengde 40+2. Endre det under innstillinger så blir det riktig :)
 
Haha, ikke bare jeg som fikk litt problemer med den appen da :woot:

Jeg har kortere syklus, så når den automatisk regner ut ifra 28 dager ble det plutselig en slump dager feil...
Og så tidlig har absolutt en dag eller tre litt å si laughing1
 
Back
Topp