#Pregbrain

And it continues.. har visst lagt lunsjen min i gangen, ikke tatt den med - det hadde jo vært for enkelt. Har derimot klart å ta med solkrem og konvolutter? Jaja
 
Jeg greier ikke å huske ting jeg skal gjøre, type invitere til møte og huske og booke møterom, sende en mail. Kaos på jobb hehe
 
Klarte for øvrig å gå fra bilen med døren åpen i går.. herlig i regnet altså ><
 
Merker det jeg også, på jobb særlig har jeg merket det ei stund. Skriver jeg ikke ned ting går ting helt i glemmeboka. Saken er at jeg heller ikker er flink å huske å skrive ned ting om dagen, så det er en del saker som jeg ikke har fulgt opp like raskt som jeg burde ha gjort. :(
 
Merker det jeg også, på jobb særlig har jeg merket det ei stund. Skriver jeg ikke ned ting går ting helt i glemmeboka. Saken er at jeg heller ikker er flink å huske å skrive ned ting om dagen, så det er en del saker som jeg ikke har fulgt opp like raskt som jeg burde ha gjort. :(
Jeg må også skrive ned ALT. Med en gang!
 
Merker det jeg også, på jobb særlig har jeg merket det ei stund. Skriver jeg ikke ned ting går ting helt i glemmeboka. Saken er at jeg heller ikker er flink å huske å skrive ned ting om dagen, så det er en del saker som jeg ikke har fulgt opp like raskt som jeg burde ha gjort. :(
Her må alt også skrives ned :shifty:
 
Jeg kan lete en stund etter ord når jeg snakker med kolleger/voksne, men ikke når keg snakker med elevene/barn.

Jeg tror ikke jeg har fått pregbrain (enda), men det er godt mulig jeg har glemt noe jeg skulle ha husket
 
Merker det jeg også, på jobb særlig har jeg merket det ei stund. Skriver jeg ikke ned ting går ting helt i glemmeboka. Saken er at jeg heller ikker er flink å huske å skrive ned ting om dagen, så det er en del saker som jeg ikke har fulgt opp like raskt som jeg burde ha gjort. :(
Skriver ned ting alltid, når eg husker det da. Begynte med det da eg begynte i jobb, lenge før eg ble gravid.

Monterte ikea før i dag, mye feil og omskruing (+tårer....)
 
Skriver ned ting alltid, når eg husker det da. Begynte med det da eg begynte i jobb, lenge før eg ble gravid.

Monterte ikea før i dag, mye feil og omskruing (+tårer....)

Jeg har brukt å gjøre det jeg også. Men har kommet ut av mine gode vaner. Den tiden jeg har igjen før permisjon bør jeg nok ta meg selv grundig i nakken for å få orden.

Huff da så kjedelig med IKEA-montering og tårer. Håper du kom i havn til slutt :-) Jeg vurderer om jeg skal ta en tur dit om ikke så lenge, de har vel en del utvalg på babysaker.
 
Jeg kan lete en stund etter ord når jeg snakker med kolleger/voksne, men ikke når keg snakker med elevene/barn.

Jeg tror ikke jeg har fått pregbrain (enda), men det er godt mulig jeg har glemt noe jeg skulle ha husket
Jeg merker jeg leter mye etter ord, men Vet ikke om det er pregbrain eller at jeg er trøtt :joyful:
 
Og det bare fortsetter.. Var på maccern med mannen. Han sier han vurderer en vegatarburger eller en mcfeast, men at han heller hadde lyst på kjøtt. Likevel kommer jeg til kassa og bestiller vegetar til ham >< ajajaj
 
Kjenner meg igjen! Klarer ikke å huske på noe som helst for tiden. Skriver jeg det ikke ned, blir det glemt :/ Hadde sånn her preggishjerne sist gang også. Det gikk vel over på et tidspunkt, en gooood stund etter fødsel ;)
 
Back
Topp