Ta deg en ny is [emoji106][emoji23]Noooes.. i dag er dagen altså.
Klarte å sette meg på feil buss - så i stedet for å komme meg rett til Smestad, så ble det omvei via Røa.. at det går an..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta deg en ny is [emoji106][emoji23]Noooes.. i dag er dagen altså.
Klarte å sette meg på feil buss - så i stedet for å komme meg rett til Smestad, så ble det omvei via Røa.. at det går an..
Hehehe, får vurdere det ila dagen [emoji14]Ta deg en ny is [emoji106][emoji23]
Fantastisk! Det der har faktisk jeg gjort også, men da var jeg ikke gravid en gang.Og pregbrain slår til igjen. Lette igjennom hele huset etter mobilen min, mannen ringer meg til slutt og det ringer fra baklomma
Hihi, godt å høreFantastisk! Det der har faktisk jeg gjort også, men da var jeg ikke gravid en gang.
Smart [emoji23]Klarte for øvrig å gå fra bilen med døren åpen i går.. herlig i regnet altså ><
Jeg må også skrive ned ALT. Med en gang!Merker det jeg også, på jobb særlig har jeg merket det ei stund. Skriver jeg ikke ned ting går ting helt i glemmeboka. Saken er at jeg heller ikker er flink å huske å skrive ned ting om dagen, så det er en del saker som jeg ikke har fulgt opp like raskt som jeg burde ha gjort.
Her må alt også skrives nedMerker det jeg også, på jobb særlig har jeg merket det ei stund. Skriver jeg ikke ned ting går ting helt i glemmeboka. Saken er at jeg heller ikker er flink å huske å skrive ned ting om dagen, så det er en del saker som jeg ikke har fulgt opp like raskt som jeg burde ha gjort.
Skriver ned ting alltid, når eg husker det da. Begynte med det da eg begynte i jobb, lenge før eg ble gravid.Merker det jeg også, på jobb særlig har jeg merket det ei stund. Skriver jeg ikke ned ting går ting helt i glemmeboka. Saken er at jeg heller ikker er flink å huske å skrive ned ting om dagen, så det er en del saker som jeg ikke har fulgt opp like raskt som jeg burde ha gjort.
Skriver ned ting alltid, når eg husker det da. Begynte med det da eg begynte i jobb, lenge før eg ble gravid.
Monterte ikea før i dag, mye feil og omskruing (+tårer....)
Jeg merker jeg leter mye etter ord, men Vet ikke om det er pregbrain eller at jeg er trøttJeg kan lete en stund etter ord når jeg snakker med kolleger/voksne, men ikke når keg snakker med elevene/barn.
Jeg tror ikke jeg har fått pregbrain (enda), men det er godt mulig jeg har glemt noe jeg skulle ha husket