#Pregbrain

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Blir litt oppgitt av denne gravidhjernen min i det siste - brukte rundt 10 minutt på å lete etter husnøklene, for å innse at jeg hadde lagt dem i sekken i går kveld så jeg skulle slippe å lete etter dem..

Og sjekket appen for å se hvor lenge det var til jeg bikket uke 20 for å innse at jeg er 20+3... Akkurat

Flere med tidlig ammetåke/pregbrain?
 
Jeg er sånn til vanlig jeg [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Har vært sånn et år alt jeg nå. Begynte halvveis i graviditeten sist. Ble ikke bedre når lillegutt kom. Og gravid kort tid igjen etter [emoji23]
 
Jeg er også sånn - i varierende grad. Hva det kommer av er virkelig ikke godt å si. Jeg sover mer nå enn jeg noensinne har gjort, så søvnmangel er det i hvert fall ikke [emoji28]
 
Jeg er også sånn. Blir så oppgitt over megselv noen ganger. [emoji85]
 
Er nok kronisk sånn. Men verre uten meds + være gravid. Har klokke som jeg kan pinge mobilen min, bilnøkler som kan pinge mobilen + mobilen kan pinge nøklene. Har ikke husnøkler, for vi har kodelås. Så det hjelper en del :) Trackr er fine greier til nøkler! [emoji173]️
 
Er nok kronisk sånn. Men verre uten meds + være gravid. Har klokke som jeg kan pinge mobilen min, bilnøkler som kan pinge mobilen + mobilen kan pinge nøklene. Har ikke husnøkler, for vi har kodelås. Så det hjelper en del :) Trackr er fine greier til nøkler! [emoji173]️
Høres ut som noe jeg bør vurdere [emoji14]
 
Du er ikke alene :wacky:

Her om dagen dro jeg ut med bilen en tur, tenkte jeg bare skulle innom et senter,jeg da..det jeg bare ikke tenkte på i farta (som jeg riktignok ble mint på x ant ganger, og som jeg oppgitt svarte at "jeg er jo ikke helt fjern da":rolleyes:) var at på taket sto sykkelen til mannen, -som koster liiiitt over gjennomsnittet, og som han flittig bruker daglig.. Ja..dere kan jo tenke dere meg dure inn garasjeanlegget, som har sånn lav betonginngang..:facepalm: sykkelen ble skrelt av bilen, dratt ned hele siden, og sykkelstativet sprutet alle kanter :bag:
 
Du er ikke alene :wacky:

Her om dagen dro jeg ut med bilen en tur, tenkte jeg bare skulle innom et senter,jeg da..det jeg bare ikke tenkte på i farta (som jeg riktignok ble mint på x ant ganger, og som jeg oppgitt svarte at "jeg er jo ikke helt fjern da":rolleyes:) var at på taket sto sykkelen til mannen, -som koster liiiitt over gjennomsnittet, og som han flittig bruker daglig.. Ja..dere kan jo tenke dere meg dure inn garasjeanlegget, som har sånn lav betonginngang..:facepalm: sykkelen ble skrelt av bilen, dratt ned hele siden, og sykkelstativet sprutet alle kanter :bag:
ouch!
 
Jeg tror den Legoland-turen jeg nevnte i skravletråden burde vært her. For de av dere som ikke leser den: VI bor i Drammen og jeg hadde klart å bestille t/r Kristiansand-Hirtshals, og ikke fra Larvik. Hadde vært kjipt å kjøre 3 timer om morran for å komme frem til kaja i kr.sand før kl 7! Blir slitsomt nok å dra 5.45 :P Heldigvis ringte jeg ColorLine og fikk endret, men det var tilfeldig at jeg oppdaget det. Så flaks at det endte opp med å ikke bli krise.
 
Jeg tror den Legoland-turen jeg nevnte i skravletråden burde vært her. For de av dere som ikke leser den: VI bor i Drammen og jeg hadde klart å bestille t/r Kristiansand-Hirtshals, og ikke fra Larvik. Hadde vært kjipt å kjøre 3 timer om morran for å komme frem til kaja i kr.sand før kl 7! Blir slitsomt nok å dra 5.45 :p Heldigvis ringte jeg ColorLine og fikk endret, men det var tilfeldig at jeg oppdaget det. Så flaks at det endte opp med å ikke bli krise.
Shit! Flaks du oppdaget det i tide da!:wideyed:
 
Da har jeg klart det igjen.. hadde tatt ut en is av fryseren - var det eneste som fristet til frokost. Tok den ut,la den på benken mens jeg skulle hente lunsjbordet og legge den i sekken. Så måtte jeg finne nøklene, så ville katten ut - så kom jeg på at jakken lå i bilen, løp bort og hentet den; så på klokken at jeg måtte komme meg av gårde til toget, plukker opp sekken, låser og går.

Kom ikke på at isen lå igjen på benken før jeg var kommet meg til togstasjonen...

Tviler på at mannen blir spesielt imponert når han står opp :/
 
Da har jeg klart det igjen.. hadde tatt ut en is av fryseren - var det eneste som fristet til frokost. Tok den ut,la den på benken mens jeg skulle hente lunsjbordet og legge den i sekken. Så måtte jeg finne nøklene, så ville katten ut - så kom jeg på at jakken lå i bilen, løp bort og hentet den; så på klokken at jeg måtte komme meg av gårde til toget, plukker opp sekken, låser og går.

Kom ikke på at isen lå igjen på benken før jeg var kommet meg til togstasjonen...

Tviler på at mannen blir spesielt imponert når han står opp :/
Hos oss står jo storebror opp selv, så han hadde garantert tatt den før han vekte pappa'n [emoji23]
 
Noooes.. i dag er dagen altså.
Klarte å sette meg på feil buss - så i stedet for å komme meg rett til Smestad, så ble det omvei via Røa.. at det går an..
 
Back
Topp