Prefert gel

Til info; jeg ble gravid første pp vi brukte dette. Om det er tilfeldig vet jeg jo ikke, men verdt å prøve kanskje? :)

Vi har brukt den to pp nå! Funka ikke sist men var litt usikker på om jeg hadde el forrige pp men denne håper jeg sitter:) fått antydning til strek i dag:hilarious: men har hørt mye bra om den for den hjelper jo svømmerne om man ikke har så mye av el slimet :) så jeg har troa på at den gjør nytta si :)

Dette vil jeg prøve neste PP om jeg ikke får El-slim :woot:
Lykke til med prøvingen! :):Heartred
Vi har brukt den to pp nå! Funka ikke sist men var litt usikker på om jeg hadde el forrige pp men denne håper jeg sitter:) fått antydning til strek i dag:hilarious: men har hørt mye bra om den for den hjelper jo svømmerne om man ikke har så mye av el slimet :) så jeg har troa på at den gjør nytta si :)
Så spennende! Krysser fingrene for babystrek! :Heartred Det jeg tenker også! Mannen her spurte om vi hadde mer når vi hadde brukt opp, for han mente det gjorde akten bedre, så sån sett bra uansett virkning :) haha

Tusen takk :) Det samme til deg også! Det lover jo veldig godt dersom man ikke har så mye EL-slim, sånn som det virker som hos meg foreløpig hvertfall. Jeg så ingenting forrige måned :confused:

Takk for tips! Dette kommer vi til å prøve neste runde om det ikke går nå. :)

Back
Topp