Prednisolon

Behandling hos Medicus. Har både endo (påvist i laparoskopi for 10 år siden) og økt antall uNK-celler (endomerietest hos Aleris). 10mg Prednisolon fra CD1 og ut uke12. Ingen nedtrapping siden dosen er lav.
Jeg vil absolutt anbefale å bruke 10 dager å trappe ned, altså. Spesielt hvis du ender opp med mange innsett slik at du går på det over lengre tid av og på. Ned 2.5 mg i tre dager, slutte når du er på 2.5 mg :-)

Jeg er jo en av de som har brukt prednisolon en del, men vurderer å la vær....jeg blir så påvirket. Jeg ser på en pille og legger på med 3 kg. Musklene svinner hen. Jeg dår cushings med en gang. Ser ut som shrek og føler meg skikkelig pyton. Men, frykten er jo der...hva om det er den som gjør at vi en dag lykkes.

Jeg er jo en av de som har brukt prednisolon en del, men vurderer å la vær....jeg blir så påvirket. Jeg ser på en pille og legger på med 3 kg. Musklene svinner hen. Jeg dår cushings med en gang. Ser ut som shrek og føler meg skikkelig pyton. Men, frykten er jo der...hva om det er den som gjør at vi en dag lykkes.
Akkurat slik jeg føler det på Procren - det er fælt hvor mye medisiner påvirker vekta. Siden jeg begynte med IVF-prosessen, har jeg vel lagt på meg nærmere 15 kg (over 4 år). De blir liksom ikke borte heller :dead:

Back
Topp