Hvor lenge har dere gått på det når dere har blitt gravid? Og hvilke doser? Skriv gjerne om dere har brukt det pga endometriose
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har endo. Gikk på det fra sprøytestart og begynte nedtrapping ved positiv prøveHvor lenge har dere gått på det når dere har blitt gravid? Og hvilke doser? Skriv gjerne om dere har brukt det pga endometriose
Jeg startet en mnd før innsett og fikk beskjed om å gå på det til uke syv og så trappe litt ned over noen dager før jeg slutter helt av.Dette lurer jeg og på - fastlegen min vil ikke skrive ut resept på det til meg. Tenkte det kunne lønne seg å ta noe av det for å dempe betennelsestilstanden før et eventuelt innsett. Dvs ikke uttak først. Har noen tatt det over lengre tid etter innsett også?
Har egentlig aldri hørt om at procren brukes mye før nå i nyere tid.. men skal selv be om prednisolonigjen neste runde. Og får jeg ikke det vel tough luck da finner jeg privat gyn som gir meg det.Ser dette er en gammel tråd, men fortsatt relevant. Jeg har endo (hadde lap i 2021) og skal for planlagt forsøk (ED) bruke Procren først (1 sprøyte) før Progynova. Spurte etter Prednisolon, men hun på Medicus sa at det trenger jeg ikke siden jeg skal nedregulere med Procren først? Hva tenker dere? Synes det hørtes rart ut.
Takk! Var dette før hver innsett? Leste at Prednisolon var spesielt bra for de som skal sette inn donoregg, men ikke brukt det selv tidligere.20 mg fra cd1
Før alle jaTakk! Var dette før hver innsett? Leste at Prednisolon var spesielt bra for de som skal sette inn donoregg, men ikke brukt det selv tidligere.
Skal ha 10 mg fra cd 1 og 5 mg fra insett frem til uke 10Til dere som har brukt Prednisolon for innsett, fryseforsøk: hvilken dose og evt. når startet dere?