ok20 mg. I løpet av kort tid - kanskje en uke eller to.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ok20 mg. I løpet av kort tid - kanskje en uke eller to.
jeg skal begynne på nytt forsøk nå, starter på synarela 4 januar24 januar begynner jeg på sprøyter og prednisolon..
men hva er det ? skal de tablettene hjelpe? er litt skeptisk, jeg fikk de tablettene pga de skulle hjelpe mot eksem, og fikk beskjed av hudlege at de skulle jeg ikke bruke om jeg prøvde å bli gravid. noen som har brukt dei? ble du gravid ?
og noen spørsmål om jobb, dere som har mange forsøk, hva sier dere til de på jobb? jeg har hatt 3 forsøk og 2 fryseforsøk i år og jeg vet at de på jobb lurer og sjefen ikke er så fornøyd med at jeg er ofte borteså gruer meg til å si at jeg kommer til å reise vekk litt i februar, og kommer til å få sykemelding
jeg skreiv kanskje litt feil. men jeg har fått prednisonol av fertilitetslegenHei, ville informert behandlende lege om prednisolonbruk og høre hva han tenker om det. Det er vanlig å bruke prednisolon for å dempe immunforsvarets reaksjon på ulike tilstander som for eksempel endometriose, eksem o.l. Men det er ulike doser og ulik effekt som kan være lurt å få konferert med en lege om.
jeg skreiv kanskje litt feil. men jeg har fått prednisonol av fertilitetslegenmen jeg fikk også skrevet den ut av hudlegen for lenge siden, men ville ikke bruke den..
skal gå på 40 mg i to dager og så 20 mg. begynte idag. andre som har brukt prednisonol? jeg trengte ikke bruke den visst jeg ikke ville sa legen. men får vell prøve dette og
hvilken dose? jeg begynte på 40 mg i går. allerede på kvelden fikk jeg hetetokter, koker snart i hel. hahah. og ubehag i hele kroppen. er det normale bivirkninger med prednisonol ? blir litt reddJeg har brukt det i flere av mine forsøk for å holde endometriosen under kontroll.
hvilken dose? jeg begynte på 40 mg i går. allerede på kvelden fikk jeg hetetokter, koker snart i hel. hahah. og ubehag i hele kroppen. er det normale bivirkninger med prednisonol ? blir litt redd![]()
Flere erfaringer her? Jeg fikk Prednisolon i dag.
Er det en beslutning du tok utfra at du har lest at det kan ha positiv effekt? Altså du har ingen diagnose som skulle tilsi denne behandlingen ikke sant?Jeg tok en lavdose på 5 mg fra sprøytestart og ut uke 8! Ordna meg det på egenhånd! Mitt 6. innsett, og jeg ble gravid og er 11+3 idag! Ble gravid på et fryseforsøk ifjor, men mista i uke 6! Så jeg tror absolutt at en av grunnene til at det gikk bra denne gangen er Prednisolonen!
Er det en beslutning du tok utfra at du har lest at det kan ha positiv effekt? Altså du har ingen diagnose som skulle tilsi denne behandlingen ikke sant?