Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er sur fordi Hannah er blitt så kjip å legge om kvelden. [&o] Bare krangler og kverrulerer på alt.... Og helst skal jeg gjøre alt! Hun må overtales til å la pappa slippe til, men det er alltid jeg som må legge henne i senga og synge for henne. Det går helt fint hvis jeg ikke er hjemme, men så lenge jeg er her så MÅ det være meg. [8|]
Og i det siste så er jo jeg alltid hjemme! Så da må jeg ta disse diskusjonene hver eneste kveld.... Jeg blir så sliten av det....[&o]
Mye jobbing på meg og om dagen. I tillegg til at skolen plutselig har lagt tidspress på oss ang bacheloroppgaven som jeg knapt har tankte på. Og om under tre uker skal tema være klart. Oppgaven er rimelig viktig liksom. Har søkt litt på nettet osv i dag og tror det smarteste er å ende på det ene jeg har vurdert siden 1.klasse nemlig tilknytning og tilknytningsforstyrrelser, gjerne i forhold til adoptivbarn[:)][:)]
Ellers har jeg og gubben diskutert, diskutert og vært mindre enige i hele dag, men nå er vi på nett igjen etter en oppvask oss i mellom[:)][:)] Godt det og egentlig.
I morgen har jeg æsjete 07.00 vakt på jobb og dvs at jeg må opp altfor tidlig og bør legge meg tidlig i kveld.
Dessuten skal jeg på vintertur med jobben, altså behandlingstur med to barn fra mandag til onsdag neste uke og det blir gode penger det!!!! Jeg har jobbet MYE MYE denne måneden og får en god lønn neste måned. DET liker jeg tanken på!!