Pratings 19.januar!

papayamammaen

Forumet er livet
Morn jenter! [:D]

Vi fikk sove i natt, heldigvis. [:)] Opp 5.30, men det går sånn høvelig så lenge det ikke er skriking på natta i tillegg! Nå driver lillemor og røsker de sammenlagte klærne ut fra kurven. Jeg skjønner ikke hva som er så tøft med å tømme alle skuffer, skap og ellers det en finner! De andre to sover, kan godt gjøre det en stund til. [:)]

Ha en fin dag, alle! [:D]

Mårnings! [:)]

Grei natt her også, og morgen på slaget 7. Da hadde lillemann tissa gjennom det som var, og det er jo ikke noe godt å sove i våt pysj!
Vi skal snart på trening (bare Ida gir opp kjoletanken, og tar på seg buksen jeg har funnet frem til henne), og etter det en tur på butikken. Mens Tobias sover dupp, skal jeg ta dag 1 i 30 days shred, før dusjings. I ettermiddag får vi besøk av bestevenninna mi, ungene skal lage kunst sammen! [:)]

Ha en flott dag alle sammen! [:)]

mornings!
Papaya: lillemor var også sånn, kunne våkne en time etter legging, eller gjerne 3 timer etterpå.  Som kiropraktoren sa, det er når de legger seg på velden at de slapper skikkelig av, og det er da de kjenner på ubekvemheter....men det kan jo være mye annet også, hvem vet.

Dårlig natt her, dvs stroesøster som tulla, men ellers bra. Nå sitter de å leker på gulvet mens mor er trøtt...
rolig dag i dag, heldigvis!!

Rolig dag i heimen.
Marcus er syk sider han, og det tror jeg på. Han hadde masse feber i går, og hoster som en gal..
Nå sitter han i sofaen her og flyr fly på Wiien, tydelig at han har hatt en del alenetid med pappan i det siste, for han kan alt om alle sportene på Wii sport... [&:][8D]

Jobb i kveld!

Ellers så fikk jeg melding fra søsters i går, hun var på vei for å se på Soumobryting! Lucky pig!
Og hun hadde sendt en liten pakke til kidsa sa hun, tipper hun fant noe i Disneyland. Snille søsters!

Jahau! Sovet relativt greit i natt, det skjer jo ikke så ofte. Skjønner ikke at jeg kan ligge våken så lenge før jeg sovner når jeg er så trøtt og sliten....[8|]

I dag blir det rolig dag, kansje jeg og mamma skal ta en tur på kino i kveld. [:)] Må jo dra mens man kan.

Her i huset sov alle mann til nøyaktig åtte og det var godt. N har våknet og drømt litt i natt så han var nok sliten. Så koste vi oss hjemme frem til ti før jeg leverte i bhg. Da var de andre p åvei på tur så N rakk akkurat bli med på aketur et stykke fra bhg. Da ble han glad[:)]

Snart skal jeg reise på skolen og ha juss§§§§§§§ Ellers er jeg litt sur på gubben uten grunn og det er alltid ålreit[:D][:D]

Ja hm skal vi se......''

Først så har natten vært litt urolig her pga av Vilde hoster. Hun puster veldig tungt og slimete og har tørrhoste. Får ikke opp slimet når hun hoster. Men har bestilt time hos legen i dag for å se hva det kan være....Hun er veldig tett i brystet

Men i dag slo vi alle rekorder her i huset ja. Heidi var et skikkelig trassetroll i morges....uansett hva jeg gjorde/sa så var det ikke godt nok og hun sutret og sutret....Så i dag kjørte jeg tidligere i barnehagen.. Pleier å kjøre hjemmefra rundt hall 9 i dag ble klokken 8.

Så nå har jeg endeligt fått mini til å sove litt vel seint mtp at vi skal være hos legen 13.45 og hun skal spise rundt kl13.00 og vi må kjøre i 30 min for å komme til legen og hun pleier å sove 2-3 timer...Så denne kvelden kan bli kjekk ja

Så er min form bedre i dag så har lyst til å trene men for se hvordan jeg føler meg i kveld først.

Godt det er flere som har sovet godt i natt[:)]

SUPER natt her[:)][:)][:)] Mini sov til 6.50[:)]- Men hun var våken fra 3-4. Mannen la seg ved siden av henne som vi ble rådet til av legen igår og hun var happy med det. Ingen sutring eller skriking, bare koselyder før hun sovnet igjen[:)]

Jeg skulle komme innom legen med en urinprøve av henne men makan for et styr!!!!! Noen som har prøvd sånn pose man fester over tissen??? Er nok lettere med urinprøve av gutter ja[8D] Etter 3 mislykkede forsøk hvor alt tisset var i bleien og nada i posen så har vi sittet lenge på potte i formiddag og lest bøker. Så reiser hun seg og tusler litt før hun tisser på gulvet [:D] Jeg spadde det bare opp med to plastikkskjeer og la det i sånt tisseglass- håper det funker[&:]

Godt å høre, høstmamma! Og sorry, men hehehehe, ser deg for meg med det tisseprosjektet! [:D][:D][:D]
Hun her sov helt fram til 5.30, men hun gjør jo det ca to dager og så har vi ca en dag med totimershyling, er frista til å sette opp seng der inne for sikkerhets skyld [:)]

suki: Ja, her har hun blitt helt gal med klær etter at hun begynte på storbarn! Hun har jo oppdaga en helt ny verden med storjenter som sprader i både det ene og andre. Jeg lar henne få bestemme en del, men ikke alt. Hun hadde en periode da hun bare skulle ha tights, ikke bukser. Nå har det gått over, heldigvis! (Kanskje litt fordi jeg kjøpte et belte til henne, og litt fordi hun får til å ta av og på buksene skikkelig selv nå, er nok mye enklere med tights sånn sett)

Jeg har en skikkelig klesprimadonna. Her skal alt diskuteres fra innerst til ytterst......[8|] Gud hjelpe meg om tornerose trusene er til vask! Og alt skal være rååååsa og glorete, og skjørt med sving i.[;)] JÅLE! Hun har jo så mye fint som jeg aldri får kle på henne.

Gikk fint med urinprøve, legen ringte nå[:)] Han er jo bare så superhyggelig, spurte hvordan natten hadde vært og greier! Me like[:)][:)]

Gått 1 times tur nå, mini sover ennå så da blir det surfetid på meg. Så gleder jeg meg til trening ikveld 20.20. Litt vel sent syns jeg men det er bare 1 gang i uken det blir sånn[:)]

Usj, god bedring i huset delady!![:)] 

Skulle likt å sett deg med det tisseprosjektet ja høstmamma!!![:D][:D][:D]

Godt å høre mange har sovet bra hvertfall!![:D] Det har vi her i huset også!![:D] Mini våknet i går klokken 0630 av vekkerklokken, og 0700 i dag!!![:D][:D] Wee... det er MYE bedre enn 0500!!![:D] I tillegg til det er han helt tørr hele dagen.... OG NATTEN!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D] Fri i morgen har jeg, forelsket, ja nyter dagene rett og slett!!![;)][:D][:D]

mye sove-innlegg her i dag. vi ble vekket halv 5, da måtte han på do og ville sove hos oss etterpå. opp igjen halv 7, så på jobb.

nå skal jeg snart på partey, smykkeparty faktisk. gleder meg[:)] ikke ofte jeg gjør ting på kveldene alene, og det er hjemme hos ei som har helt nytt hus(moro å se) OG hun er god til å lage mat[;)] derfor har jeg ikke spist så mye til middag, kun en go'morgen og iskaffe[:D]

Gaaaaaad. Er visst ikke meningen at vi skal ha 2 biler her i huset. Kjørte til flyplassen ikveld, og like før vi var framme så kom det en varsellampe om motorfeil...............grrrrrrrrrr. Så da måtte vi stoppe da. Ringe NAF og fikk bilen fraktet til verksted. Jeg og ungene tok flybussen tilbake til byen. Hvor svigermor ventet. Der kom også søsteren til gubben da hun hadde de vi hentet på flyplassen i sin bil.
Så søsteren kjørte oss hjem mens de andre satt på videre med svigermor.
Så nå er vi hjemme da, men vet jo ikke hva som feiler bilen vår. Gubben kommer snart med bussen fra verkstedet. Han satt på med redningsbilen.
Og på grunn av dette måtte jeg droppe trening ikveld.............kjedelig det altså. Men ikke noe å gjøre noe med.

.hihihi ikke noe sove innlegg her;)...........ungene har sovet utmerket da.

Jenta mi sover greit ennå, dvs vi må tidlig opp uansett for jobb. Men hun trasser litt for tiden hun og som jeg ser andre her og holder på med[>:] Håper bare det er en periode nå etter jul. Hun hadde jo lenge fri da, og det begynte liksom etter det. Hardt å komme inn i en rutine igjen. I dag hadde faren (som ALDRI pleier å gi etter) tatt henne med hjem fra barnehagen i bare stillongsen. Bukse skulle hun IKKE ha. Tror ikke han synes det var verdt sinnesrien at hun skulle ha på seg den buksen[:D]

I morgen blir en travel dag selv om jeg har fri. Lillemor skal blant annet til tannlegen for første gang[:)]

I dag har jeg trent masse! [:)] Var 2 timer på senteret i formiddag, og i kveld har jeg trent day 1 på 30 days shred, det varte i ca 20 min. Og innimellom har jeg trent med rockeringen.
Ungene har lagd kunst til besteforeldrene i dag, sammen med jenta til bestevenninna mi. Tobias var ikke livredd malinga i dag, så han fikk da lagd 2 nydelige bilder! [:)]
Ellers har jeg sippa til Home and away (Dan døde jo [:(]), og erger meg over at jeg ikke får sett Grey's i kveld siden det begynner så sent.

Hva er det der 30 days? Jeg har prøvd å finne ut, men finner bare linker til steder, jeg vil ha ei setning [X(][8D][:D] Godt jobba ihvertfall, Skrållan! [:D]

ORIGINAL: papayamammaen

Hva er det der 30 days? Jeg har prøvd å finne ut, men finner bare linker til steder, jeg vil ha ei setning [X(][8D][:D] Godt jobba ihvertfall, Skrållan! [:D]

Det er et treningsprogram satt sammen av hun Jillian fra Slankekrigen. Består av 3 nivåer, hvor man tar nivå 1 i 10 dager, nivå 2 i 10 dager og nivå 3 i 10 dager. Etter dette skal man ha fått en drastisk forandring på kroppen. Man trener med manualer, mye styrke og litt kondisjon. Jeg ble sliten av det, og jeg anser meg som relativt greit trent, så dette har jeg troen på! [:)] Det dumme er at man MÅ gjøre det hver dag i 30 dager, uansett om man er stiv og støl eller gidder ikke, så her er det bare å bite tenna sammen og kjøre på!

Lykke til! [:D]

Back
Topp