"Prating!"

LilleJenta

Gift med forumet
Casper har begynt å svare..! Han er bare heeelt nydelig!

Når han er i rette humøret, mett og fornøyd,
så smiler jeg til han og skravler litt,
så smiler han og begynner å kave og sprelle med armer og bein! (jobber skikkelig, for han vet jo ikke helt hvordan han får ut denne lyden ennå!) Også kommer det etterhvert en sånn herlig fin lyd... "Ææææ".
Og noen ganger drar han inn luften feil vei så lager han sånn annen lyd (klarer ikke forklare)
(I går prata han til Tv'n..![:D][:D])
Han er så søt assa, ser at han skikkelig jobber for å få til noe.

Har deres begynt å prøve å "prate"?

Så gøy å se utvikling sånn fra uke til uke nesten![:D]

Jaaaa.. det er så moro!! Jobber med armer og bein og deilige lyder som kommer fra den pittelille munnen. Hermer etter meg med gjeiping, trutmunn, rynke på nesen[:D] så har han begynt å le litt også, kommer mer og mer for hver dag

Ja det er så fantastisk!! Så søte flinke putteplutter![:)]
Gleder meg til han begynner å le!!!

Aleksandra begynte å prate når hun var i sin 6 uke. Det er fantastisk, og nå prater hun masse. Våkner på natten av at hun ligger i vogga og prater med seg selv.. Nå etter noen uker, er det variasjon på lydene hun lager, og hun elsker at noen svarer og hermer... Kjempe moro at man kan kommunisere med lyd nå [:D]

Ja, det er så moro når de begynner å "prate". Lager nye lyder hver uke. Ida kan begynne å smile når jeg mater henne (helst på slutten) og da tar jeg ut smokken. Da setter hun igang og prater og smiler - kan tyde på at hun er god og mett da. Jeg får tårer i øynene og smelter helt!!!

Go'e er dem.... spennende med denne utviklingen - hadde helt glemt hvordan det var!!! [:D]

ORIGINAL: toBARN

Ja, det er så moro når de begynner å "prate". Lager nye lyder hver uke. Ida kan begynne å smile når jeg mater henne (helst på slutten) og da tar jeg ut smokken. Da setter hun igang og prater og smiler - kan tyde på at hun er god og mett da. Jeg får tårer i øynene og smelter helt!!!

Go'e er dem.... spennende med denne utviklingen - hadde helt glemt hvordan det var!!! [:D]

Det gjør Thea også, smelter som smør jeg da [:)][:)][:)]
Hun smiler og ler og lager mange herlige lyder. Det er ekstra stas når jeg hermer etter lydene hennes [:D] På søndagen oppdaget hun bamsene på BabyBjørn vippestolen sin, hun dasket til dem og pratet og smilte masse til dem [:D] Og jeg såååå stolt og rørt setter meg ned på alle fire for å dele øyeblikket med henne [:)][:)][:)] Samboeren ble ropt på, så der satt vi da og smilte og lo med Thea [:)][:)][:D] Da ble mamma rørt og veldig stolt da [:)][:)]

ORIGINAL: toBARN

snn gjør Adrian også, ligger der med puppen i munnen og smiler fra øre til øre, med de super sjarmerende og flørtende øynene [:D]Herregud, så utrolig nydelig han er [:D]

Adrian skravler utrolig mye om dagen han også..skikkelig breie smil og skikkelig plundring [:D] tror han har begynt å le litt også [:)]

Andrea har også ebgynnt å prate!!
Lager maaaange hærlige babylyder, og gurgler..hhihii...smelter jeg da..så hermer hun,,,[:)][:)][:)]
av og til når hun ligger med smokken i munnen og seg synger tl henne, stikker hun ut tungen, (smokken ligger fremdeles på tungen) og smiler....er så søtt!!
å så smiler hun, og ler(!!) så masse nr jeg synger den der...."Jeg har en tulle med øyne blå"!!![:D]

Back
Topp