Prating

Kattt

Forelsket i forumet
Hei:) jeg har en liten jente som prater veldig lite... når hun først skal "prate" så kommer det en lyd også virker det som om hun ikke får ut lydene! Jeg blir litt bekymret siden hun snart er 6 mnd å ikke parter noe serlig.. å siden det virker som hun strever med å få lyden ut.. noen fler??
 
Her prater hun ikkje så mye hun heller. Men når hun først prater, så prater hun. Men skjer ikkje så ofte.
Men ville ikkje vært så bekymret. Plutselig kommer alt for en dag :)
 
Min prater heller ikke så mye. Men hyler, det gjør han! Gjerne midt på butikken eller noe
 
De utvikles innen forskjellige områder ulikt. Her var han ikke noe intr i å rulle rundt. Prøvde et par ganger og fant ut at det var ikke kult. Han har babla mye istedet. Plutselig på mandag fant han ut at han skulle snu seg og gjør det mamge ganger hver dag. Definner en dag det plutselig er gøy...
 
Her går det mye i "mmmmmm"-lyder. Som i klaging over stort sett det meste når hun blir lei. Tror jeg har eb rastløs og utolmodig baby;)
 
Min sier bare mamamama og det er liksom det. Lite prating utenom. Har ikke tenkt så mye over det egentlig.
 
"Mmmmmm"-klagelyd her også. Sykt plagsomt. Og "Aaaaaa" "Ooooo" og det hun har sagt lenge "Ago" + "Abo" og så kniper hun leppene sammen og blåser ut. Spesielt når hun spisse grøt = grøt i hele trynet! Haha. :p
 
Jeg husker at han min "pratet" mer når han hadde en rolig periode, hvor han ikke fokuserte på en ny motorisk utvikling.
 
Her er det mest prating på stellebordet nårhan får ligge uten bleie. Ellers er det lite for tida. Godt å se at flere opplever det samme. Sutring/klagelyder er det dog i massevis - kunne gjerne droppet det :p
 
Back
Topp