Prating?

Liea

Venter i spenning
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
Når begynte deres babyer å "prate"?
Her fekter lille som en gal med armer og ben på stellebordet, smiler og har mye øyekontakt, men han får liksom ikke ut noe særlig med lyd. Bare puster fort og ivrig. Utålmodig mor som gleder seg til han skal begynne å bable litt... :)

Det begynte hun med når hun var 6-7 uker, men det har virkelig tatt av nå de siste 2 ukene (hun er 11 uker). Skravler masse. Hun ler også en del, men den trillende latteren (den haha-latteren) har ikke kommet ennå.

Preiker å ler som en gal noen ganger! :) helst rett etter soving og etter mat :p

Her babler han i vei, særlig hvis jeg prater masse til han :) smiler og "ler" /prater på en rullende stemme :) også hvis han er overtrøtt så skriker han og sier "neie" masse hehe.... :D

Her babler han i vei, særlig hvis jeg prater masse til han :) smiler og "ler" /prater på en rullende stemme :) også hvis han er overtrøtt så skriker han og sier "neie" masse hehe.... :D
Så bra at det ikke er bare jeg som hører ordet nei midt i all skrikingen ;) hehe

Han prater masse her.. Jeg starta med å prate med han, aoo og åå lyder og heeei, kysselyd får han til å le.. Han svarer med samme lyder.. :)
Og rrr.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Begynte vel rundt 8-9 uker, er 11 nå :) og når han gråter er det mye auuuuauuuauuu, hehe. Og ler sånn hikst, ikke ordentlig latter men den er nok like rundt hjørnet!

Så morsomt å høre! Lille er 8 uker i dag, så da er det vel like rundt hjørnet. :) Tror han driver å utforsker stemmen sin om dagen, før han har noen hyl som er helt nye. Virker som han ligger å tester litt, for han er ikke sint :p

min e begynt å prate mye. hun e nå 10 uker gammel. men hun prater egentlig bare til pappaen sin.. når eg prater med henne, så bare smiler hun og lager noen lyder. Men når pappaen prater med henne, gjør hun alt for å klare å herme etter han.

Begynte vell når han var 5-6 uker, nå "snakker" han masse, særlig når han ligger på stellebordet eller ligger under babygymmen:) er 9 uker nå:)

Back
Topp