prating

tuppetupp

Gift med forumet
hvilke ord sier de små nå? tenker ikke på ting de har sagt bare sånn tilfeldig, men ord de fårstår hva betyr, å sier ofte[:)]

her sier lillemann: mamma, pappa, tittitt, hade, puuzzz, har også sagt navnet til søstera noen ganger[:D]

Mamma,pappa,dadda,lys,nei,hei,hallo,hade,natti,min,nam nam,tysse(tørst),pupp,...er det jeg kom på nå.
Hun kryper bånn gass etter hunden å lager hundelyder..Prater et uforståelig språk i fjernkontroller(hun tror det er mobiltelefon).

Michelle sier: Hei , Hade , Mamma , Pappa , Pus ,Lys , See , Titeii , Takktakk , natta , Nei  dette er ting hun skjønner [;)]
ellers er det mye babbling[:D]

Mamma, pappa, hei og ikke minst borte, tittei og bø, det sier hun hele dagen.

Mamma, hei, bø og tittitt. Ellers er det uforståelig babling hele dagen [8D]

Mest babling her gitt!

Mest babling her og[:D] Men rett før ho sier mamma nå tror jeg. Hun står i grinda eller senga og roper mæ mæ mæ ma ma mæ[:D][:D]
Ord som jeg tror hun sier bevisst,men litt usikker, er: hei, oi, henne (dialekt for hvor), pappa...

Hun sier mamma, hei, se, der og blablabla [8D]

Tja snuppa mi bable masse uforstålig hun[:)] Men hun sier mye dadadadadadada og har i det siste sagt mamma[:)] Men siden min eldste var seint ute og jeg også da jeg var liten så tenker jeg ikke så mye på det enda[:)]

mamma, bæbbæ (pappa), nei nei nei, hade, bø, tittit og fortsatt går det en del i grågg grågg, hva nå enn det betyr[:D]

Han sier "nei, nei, nei, nei, nei"[:)] Det skjer hvis jeg sier nei og at han ikke får lov til noe eller når han skal kle på seg, noe han virklig IKKE liker. Da vrir han seg rundt og sutrer, mens han roper "nei, nei, nei, nei"... MORO[:D][:D][:D]

Ellers er det bare babbel...

Her bables det hele dagen. Ord hun kan er: mamma, pappa, hei, nei, ånei (når hun mister leker i gulvet), vov vov, bø, takk, bæ (som hva sauen sier) og hun lager brrr lyd når hun kjører med lekebiler.

Back
Topp