Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mamma,pappa,dadda,lys,nei,hei,hallo,hade,natti,min,nam nam,tysse(tørst),pupp,...er det jeg kom på nå.
Hun kryper bånn gass etter hunden å lager hundelyder..Prater et uforståelig språk i fjernkontroller(hun tror det er mobiltelefon).
Michelle sier: Hei , Hade , Mamma , Pappa , Pus ,Lys , See , Titeii , Takktakk , natta , Nei dette er ting hun skjønner [;)]
ellers er det mye babbling[:D]
Mest babling her og[:D] Men rett før ho sier mamma nå tror jeg. Hun står i grinda eller senga og roper mæ mæ mæ ma ma mæ[:D][:D]
Ord som jeg tror hun sier bevisst,men litt usikker, er: hei, oi, henne (dialekt for hvor), pappa...
Tja snuppa mi bable masse uforstålig hun[:)] Men hun sier mye dadadadadadada og har i det siste sagt mamma[:)] Men siden min eldste var seint ute og jeg også da jeg var liten så tenker jeg ikke så mye på det enda[:)]
Han sier "nei, nei, nei, nei, nei"[:)] Det skjer hvis jeg sier nei og at han ikke får lov til noe eller når han skal kle på seg, noe han virklig IKKE liker. Da vrir han seg rundt og sutrer, mens han roper "nei, nei, nei, nei"... MORO[:D][:D][:D]
Her bables det hele dagen. Ord hun kan er: mamma, pappa, hei, nei, ånei (når hun mister leker i gulvet), vov vov, bø, takk, bæ (som hva sauen sier) og hun lager brrr lyd når hun kjører med lekebiler.