Prating/babling

Bamsemoms

Blir kjent med forumet
Er deres babyer ivrige på "prating"?

Jeg synes det er kjempehyggelig når min lille "prater". Han gjør der svært ofte. Vi kan ha lange samtaler og han smiler og er ivrig. Virker som han digger å prate. Lurer på om dette er en indikasjon på at han vil bli en pratemaker når han blir større :)

Lille gjør det også her og halveis ‘ler’ og det er så koslig :Heartred Sier ‘ehrø’ hele tiden om han er sint eller glad :p Og så smiler han så og det er så skjønt å se :happy:

Mye skravling og "hvining" fra lillegutt også, og jeg elsker det :happy: han blir overrasket av og til, virker det som, over at lydene kommer fra ham :hilarious: vi har noen samtaler av og til, der han lager lyd tilbake til meg, og hørt ham le to ganger, det jobber jeg litt med enda ;)

Det er så koselig. Vi sitter og prater mye. Det beste er når hun ler i søvne. :hilarious:
Eneste er at hun har blitt ganske temperamentsfull, det kunne jeg klart meg uten :arghh:

Ja, veldig :) Hun skravler, gurgler og ”hyler” masse, hun har også begynte å le av og til. Hun prater også masse til dyrene i babygymmen når hun ligger der.

Masse prating her og, kjempekoselig. Hun søker ofte kommunikasjon. [emoji4]

Han prater, gurgler og ler. Herlig!!! Håper han kommer til å bable i vei senere også, og ha like godt humør. Og så gleder jeg meg til å forstå hva han faktisk prøver å si. Ofte prøver han å si noe når han er trist eller frustrert, og det er vondt å ikke skjønne hva han mener.

Min frøken har blitt en skikkelig skravlebøtte [emoji1] gleder meg veldig til hun begynner å le!

Idag lo hun i søvne. Mer enn før. Skikkelig morsomt!:p

Åååh, så koselig :happy: lillegutt har ledd én gang til nå, og klarer nesten, men ikke helt å lirke ut en latter til tider :)
Om de skriker aldri så mye så er det såå koselig når de gjør sånt!

Back
Topp