pratesjuk

Spør i vei, om hva som helst! [;)] Kommer ikke til å sitte så veldig mye lenger på dataen i kveld, men der er mange natteravner her! Hehe![:D]

hadde æ nu bærre hatt nåkka kostruktivt å spør om så. e nok bærre skravlesjuk me litt dåli kreativitet i dag. men takk før d tullmusa

Hehe! Ser for meg du sitter der og og sier det du skriver med brei slogværing-dialekt![:D]
Er halvt slogværing selv.. Ikke det peneste navnet å kalle seg selv, men dialektmessig så.. [;)]

slogværing?? den har æ faktisk ikkje hørt før men før all del d væ jo e fargerik å morsom måte å beskriv åss på [:D]

Vet ikke hvor gransa for slogværing går (i mitt hode), men jeg holder en knapp på rett før Sortland, litt nordover og ut mot Å. [;)]

hva i alle dager er en "slogværing"??[:D]

Hehe! Jepp! Du har rett nemi.m![;)]

Siden jeg er bare halveis derfra, har jeg en lett blanding av hjemstedsdialekten og lofoting. At samboeren min også snakker litt slogis hjelper også litt på! Er stolt av dialekten min! Hehe![:D]

"ka farsken?"hehe.....[:D]

nei jeg sjønte hva det var...[;)]

Hehe! [:D]

er det ikke sånn di sier i lofoten da,hehe.det var det første jeg tenkte på når du sa lofoten.[:D]

ja åsså fisk selvfølgelig........(hehe prøver på litt mobbing her)[8D]

"Ka farsken" jah! Men ikke "fisk", men "fesk"![;)]

ka farsken, har du nå fesk å sælg[:D] hehe. det tenkte jeg på [:)]

Æ har ei skikkeli go' lofothys' æ skal sællj nu. Eiller ska æ lag litt boknafesk åt dæ heiller??[:D]

ja,ja fesk meinte æ....[:D]

egentlig så tenkte jeg på bare fisk,sjønner?lofoting di fisker jo...eller?haha dette ble jo bar tull.[:D]

ja takk, tullmusa[:)] men vent til i morgen da, for nå skal jeg og magen gå å legge oss.

god natt og sov godt når dere tar kvelden[:)]

good night![:)]

nå begynner tastaturet å se veldig uklart ut.på tide å hoppe til køys.natti.

Samme her! Dessuten er gubben snart fersig på jobb, og jeg tenkte jeg skulle være i seng før han kommer hjem, så han ikke tror at det eneste som står i hodet mitt er babyer og babyverden! Hehe! God natt jenter![:)]

Back
Topp