PRATESJUK ONSDAG 4.NOVEMBER:)

MaRtE:)

Gift med forumet
mårnings!

her sitter vi og ser "nysjerrige nils"[:D]

Hei sveis!

Ny dag, mer sykdom... Jeg har sovet på sofaen i natt, lå og hosta til jeg omtrent spydde i går kveld, så jeg holdt sambo og Tobias våken. Etterhvert slokna jeg jeg og, og sov helt til 6.30. Da våkna jeg av at feberen hadde steget igjen. Men sambo er mye bedre i dag, nå hoster han bare. Tobias er feberfri, Ida har jo aldri vært skikkelig dårlig... bare meg igjen nå da!
Ida er hjemme fra bhg i dag, selv om hun ikke er i dårlig form. Hun har jo smitten i seg uansett. Ingen planer i dag forståelig nok, bare ligge og slappe av, og bli bedre.

Ha en fin dag dere andre! [:)]

God bedring Skrållanfamilien!!

Vi har sykdom på jobben, så jeg må kanskje jobbe litt i dag på fridagen min. Kjekt med vikarer som ikke tar telefonen[>:] 

nå har vi endelig solgt bilstolen til thomas, han har fått seg ny beltestol[:)]

ungene ser mummi mens jeg spiser mar og sitter her[;)] etterpå skal vi på butikken å handle, maria har bursdag snart og hun har stooore bakeplaner[:D]

god bedring skrållan!!

God bedring til skrållanfamilien[:D]

Her er formen så som så! får ikke i meg mye mat, og er veldig kvalm[:'(] Men, men sånn er det vell! Hehe...

Nå skal jeg på skolen snart, og være der til 21.00. Har hatt litt fravær i det siste, men nå må jeg bare stå på å komme meg gjennom dette året!

Ha en fin dag alle sammen[:)]

Jeg har trent spinning på morgenen jeg, og vurderer sterkt å trene Bodypump i kveld. Men har ikke bestemt meg helt enda[:)]

Snakket masse med N før legging i går om denne sutringen og ropingen på meg. Sa at om han er redd, drømmer osv så kan han selvfølgelig rope på mamma men om han bare våkner så er det bedre for både han og mamma at han bare lukker øynene og sover videre. Og gutten sov fra mellom sju og halv åtte i går til 06.38 i morges og våknet uthvilt og blid. Jeg, N og gubben hadde en deilig og kos morgen[:)][:)][:)] Håper det fortsette sånn nå da.  Ellers driver ekstrajobben og ringer for å få meg til å jobbe i kveld men jeg orker ikke. jobber nok fra før liksom....

Takk for god bedring, jenter! [:D][:D]

sillydilly: kjøp deg sånne seabands på apoteket! [:)] de er ikke så pene, men funka på meg. Jeg spydde jo daglig frem til jeg var ca 20 uker på vei med Tobias, var først da jeg kjøpte sånne... verd å prøve!

ORIGINAL: Skrållan

sillydilly: kjøp deg sånne seabands på apoteket! [:)] de er ikke så pene, men funka på meg. Jeg spydde jo daglig frem til jeg var ca 20 uker på vei med Tobias, var først da jeg kjøpte sånne... verd å prøve!

Å takk for tipset! Var IKKE kvalm i det hele tatt forrige gang, så dette er jo noe nytt[&:] Hehe... Men det skal jeg jammen meg invistere i!

ORIGINAL: SillyDilly

Å takk for tipset! Var IKKE kvalm i det hele tatt forrige gang, så dette er jo noe nytt[&:] Hehe... Men det skal jeg jammen meg invistere i!

bare hyggelig! [:)] ellers er det lurt å spise lite, men ofte! hos meg funka salt potetgull, MÅTTE ha det i skapet i tilfelle kvalmen tok overhånd, hehe.

bare hyggelig! [:)] ellers er det lurt å spise lite, men ofte! hos meg funka salt potetgull, MÅTTE ha det i skapet i tilfelle kvalmen tok overhånd, hehe.

hehe, spiser alltid salt potetgull om jeg er kvalm ellers (omgangsyken osv) Er bare verst på morran, så sliter jeg med å stå opp, vondt i nakke og kropp! Men kan være jeg er litt smådårlig også da[8D] Får satse på det! Men du må ha en strålende dag må løpe på skolen, skal ha prøve om den amerikanske styremåten eller noe[8D] Hehe....

Siden jeg ikke jobber så har vi visst endret døgnrytmen litt her i huset. Hannah sover nå fra 20.00 til 08.00 i stede for 19.30 til 07.00. Det er jo litt godt egentlig. [:)] Og i morges var hun såååå blid og snill! [:D] Hun har vært mildt sgat vanskelig i det siste så det var en deilig avveksling. Håper det fortsetter sånn.

I dag skulle de på tur å grille pinnebrød i bhg. Sendte med henne litt sjokomelk på termos. Har kjøpt en sånn mini barnetermos som kun tar ett glass sånn at hun ikke drikker seg mett. Hun var veldig happy med ny termos og var overbevist om at det sto "Mamma er glad i Hannah" på den. [:D][:D]

I dag blir det rolig dag hjemme på meg. Skal prøve å vaske litt hvis bekkenet tillater det.

hehe, spiser alltid salt potetgull om jeg er kvalm ellers (omgangsyken osv) Er bare verst på morran, så sliter jeg med å stå opp, vondt i nakke og kropp! Men kan være jeg er litt smådårlig også da[8D] Får satse på det! Men du må ha en strålende dag må løpe på skolen, skal ha prøve om den amerikanske styremåten eller noe[8D] Hehe....

Ha noe salt kjeks (feks Ritz) stående ved senga du, så spiser du litt med en gang du våkner. Det hjelper mange, har jeg fått med meg! [:)] Ha en fin dag du også, og lykke til på prøven! [:)]

Jeg jobber med eksamen. Hadde liksom håpet at den gjorde seg selv men det nærmer seg faretruende innlevering og den er visst ikke ferdig. Men men.....Halvt år igjen så er jeg ferdig med bachelorgraden min og det blir godt nå. Skal ha videreutdanning etterhvert men det blir ikke det første året merker jeg[&:][&:]

akkurat nå hater jeg, ja virkelig hater dette huset her... skulle ønske vi ikke hadde kjøpt det.

kjenner jeg er lei av å gå hjemme, helg, 2 sykedager + liksom hjemme og kose oss... det blir for mye tid her hjemme å se på alt som skulle vært gjort[8|][X(]

Endringer i Looneys timeplan i dag gitt. Skal jobbe i kveld jeg. Greit med ekstra kroner og det er krise på ekstra jobben så da trår jeg til jeg vet du. Men må komme litt sent for først er det foreldresamtale i bhg halv fire. Spent på hva de sier om mr. bestemt denne gangen[:)][:)]

ORIGINAL: Shopoholic

ORIGINAL: MaRtE:)

akkurat nå hater jeg, ja virkelig hater dette huset her... skulle ønske vi ikke hadde kjøpt det.

kjenner jeg er lei av å gå hjemme, helg, 2 sykedager + liksom hjemme og kose oss... det blir for mye tid her hjemme å se på alt som skulle vært gjort[8|][X(]

Sånne dager har jeg og i ny og ned. Skulle ønske vi kjøpte en fix ferdig hus [:D]
Er det ikke noe du liker og gjøre? utrolig hvor mye spraylakk gjør. Kjøp deg spraylakk og lakker ting og tang, utrolgi fort gjort og da blir det jo litt morsomt [:D]

det er bare det at det er så mye å gjøre her, noe uansett hvor jeg snur meg[X(] vi gjør faktisk noe hver dag, montert garderobe lørdag-mandag. mangler håndtak og noen hyller. sånt småtterier over alt...

ungene har ikke kleskap, de gamle har vi revet ut. badet og doen er ikke lekkert i det hele tatt, men det blir helt nytt neste år da når vi har fått bygget på. gleder meg til pm 5 år, da må vi være ferdige snart!!

vi har tatt av teppegulv i gangen, hallen og i trappa så der er det ikke mye lekkert[X(] gubben skal gjøre ferdig hallen i helga, og da tar jeg med meg ungene bort!!

mangler fliser på kjøkkenet enda, vurderer å bare gjøre jobben selv jeg, så vet jeg det blir gjort. spent på resultatet da men[8|][:D] pappa sier jeg klarer det så da tror jeg jeg gjør det[;)]

Shoppis: Snuppa tar ingen skade av å sove ute selv om hun er litt forkjøla. Så lenge hun ligger lunt og godt i vogna så er frisk luft bare bra. Hannah har sovet ute på dagtid bestandig uansett form og hs sa at det var bare fint det.[:)]

Nå har jeg vasket andtre etasjen og badet i første så nå er bekkenet nede for telling.....[&:] Teite bekken! Ikke lett å være rastløs og handikappet.[8|]

endelig litt kos og fred i heimen[:)] begge ungene sitter på rommet til maria og perler[:)] og hører på eventyr[:)] lurer på hvor lenge dette varer[:-][:D]

dette skal jeg nyte!!!

ORIGINAL: MaRtE:)

endelig litt kos og fred i heimen[:)] begge ungene sitter på rommet til maria og perler[:)] og hører på eventyr[:)] lurer på hvor lenge dette varer[:-][:D]

dette skal jeg nyte!!!

haha! rakk ikke å skrive ferdig før de begynte, men de satt nå å perla en stund etter det. nå har thomas rota utover perlene og sitter under bordet...

Jeg har blitt enda dårligere, og Ida har sutra og hyla nonstop i over 2 timer! GLEDER meg til hun legger seg, og enda mer til i morgen siden hun skal til svigers da!! 

Back
Topp