Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Skrållan
Takk for god bedring, jenter! [:D][:D]
sillydilly: kjøp deg sånne seabands på apoteket! [:)] de er ikke så pene, men funka på meg. Jeg spydde jo daglig frem til jeg var ca 20 uker på vei med Tobias, var først da jeg kjøpte sånne... verd å prøve!
ORIGINAL: SillyDilly
sillydilly: kjøp deg sånne seabands på apoteket! [:)] de er ikke så pene, men funka på meg. Jeg spydde jo daglig frem til jeg var ca 20 uker på vei med Tobias, var først da jeg kjøpte sånne... verd å prøve!
Å takk for tipset! Var IKKE kvalm i det hele tatt forrige gang, så dette er jo noe nytt[&:] Hehe... Men det skal jeg jammen meg invistere i!
Å takk for tipset! Var IKKE kvalm i det hele tatt forrige gang, så dette er jo noe nytt[&:] Hehe... Men det skal jeg jammen meg invistere i!
bare hyggelig! [:)] ellers er det lurt å spise lite, men ofte! hos meg funka salt potetgull, MÅTTE ha det i skapet i tilfelle kvalmen tok overhånd, hehe.
bare hyggelig! [:)] ellers er det lurt å spise lite, men ofte! hos meg funka salt potetgull, MÅTTE ha det i skapet i tilfelle kvalmen tok overhånd, hehe.
hehe, spiser alltid salt potetgull om jeg er kvalm ellers (omgangsyken osv) Er bare verst på morran, så sliter jeg med å stå opp, vondt i nakke og kropp! Men kan være jeg er litt smådårlig også da[8D] Får satse på det! Men du må ha en strålende dag må løpe på skolen, skal ha prøve om den amerikanske styremåten eller noe[8D] Hehe....
ORIGINAL: Shopoholic
ORIGINAL: MaRtE:)
akkurat nå hater jeg, ja virkelig hater dette huset her... skulle ønske vi ikke hadde kjøpt det.
kjenner jeg er lei av å gå hjemme, helg, 2 sykedager + liksom hjemme og kose oss... det blir for mye tid her hjemme å se på alt som skulle vært gjort[8|][X(]
Sånne dager har jeg og i ny og ned. Skulle ønske vi kjøpte en fix ferdig hus [:D]
Er det ikke noe du liker og gjøre? utrolig hvor mye spraylakk gjør. Kjøp deg spraylakk og lakker ting og tang, utrolgi fort gjort og da blir det jo litt morsomt [:D]
ORIGINAL: MaRtE:)
endelig litt kos og fred i heimen[:)] begge ungene sitter på rommet til maria og perler[:)] og hører på eventyr[:)] lurer på hvor lenge dette varer[:-][:D]
dette skal jeg nyte!!!