Prater deres 2 åringer mye?

LittleBiii

Forumet er livet
Her har lillegutt begynt å prate veldig... Skravla går i ett :P
Syns det er utrolig gøy nå når han begynner å si så mange nye ord og han sier veldig mye morsomt, så vi får en god latter når vår lille sjarmør setter igang :)

Hehe. Han blir 2 år om 2 måneder. Og han prater dagen lang:-) Kan telle til ti med litt hjelp fra meg. Lærer mange nye ord hver dag. Og hvem alle i familien er ved navn.

Utrolig morsomt :-)
Har gledet meg masse til han skulle begynne å snakke.. Har tatt litt tid,da mannen min er arabisk og snakker sitt språk til han. Forstår en del arabisk og kan noen ord også :-)

Sent from my GT-I9300

Hehe. Han blir 2 år om 2 måneder. Og han prater dagen lang:) Kan telle til ti med litt hjelp fra meg. Lærer mange nye ord hver dag. Og hvem alle i familien er ved navn.

Utrolig morsomt :)
Har gledet meg masse til han skulle begynne å snakke.. Har tatt litt tid,da mannen min er arabisk og snakker sitt språk til han. Forstår en del arabisk og kan noen ord også :)

Sent from my GT-I9300

Så gøy! Er utrolig fascinerende å se hvor smarte de er når de er så små :) De lærer så utrolig mye, på veldig kort tid!

Oi, så imponerende :) Det er ikke verst av en gutt som ikke er fylt 2 år en gang! Er vel ekstra spennende med pratinga, når han prater både norsk og arabisk da kan jeg tenke meg :)

Ja. Kjempegøy :-) Kan din mange ord? Men,det har tatt lang tid før han har pratet.har kunnet hei,mamma,pappa,hadet etc. Men,først nå i sommer det har tatt av hehe :-)

Han har hele tiden vært tidlig ute motorisk,så tror ikke han har hatt tid :-)

Kan mye arabisk jeg også,så når pappaen ikke er her,så snakker jeg også det med han
Så han ikke glemmer det igjen ;-)

Når er din født?

Sent from my GT-I9300

Ja han prater mye! Lange setninger og ufattelig mange ord :) gøy å kunne ha en samtale, la han synge sanger for oss osv :) etter å ha vært litt på YouTube har han også lært seg noen engelske ord, og han teller til 11 med bittelitt hjelp :)

<3 18.05.11 <3 16.04.13 <3

Ja. Kjempegøy :) Kan din mange ord? Men,det har tatt lang tid før han har pratet.har kunnet hei,mamma,pappa,hadet etc. Men,først nå i sommer det har tatt av hehe :)

Han har hele tiden vært tidlig ute motorisk,så tror ikke han har hatt tid :)

Kan mye arabisk jeg også,så når pappaen ikke er her,så snakker jeg også det med han
Så han ikke glemmer det igjen ;-)

Når er din født?

Sent from my GT-I9300

Ja, min kan ganske mange ord :) Han begynte veldig tidlig med ord og sånn, men nå sier han faktisk mye setninger også, noe som er utrolig gøy :) Han babler og babler om alt og ingenting :P hehe...

Så bra! Det er nok lurt å prate arabisk med han litt jevnlig ja, sånn at han ikke glemmer det :)

Min er født 2.august :)

Ja han prater mye! Lange setninger og ufattelig mange ord :) gøy å kunne ha en samtale, la han synge sanger for oss osv :) etter å ha vært litt på YouTube har han også lært seg noen engelske ord, og han teller til 11 med bittelitt hjelp :)

<3 18.05.11 <3 16.04.13 <3

Så gøy! Det er utrolig imponerende at de klarer å lære så mye når de er så små :)

Snakket som en foss her igrden helt siden han var 18mnd.. Nå er det mye lange setninger, også sitter han å diskuterer med seg selv, blir 2 år om 1 uke :-)

Ja skravla går i ett:)

Hun tyter i ett sett! De siste månedene har ordforrådet og setningsbruken utviklet seg noe helt enormt. Er så utrolig gøy å høre på henne :D

Blir to år i desember da, å skravla går i ett. Mye uforståelig men også mye ord og setninger :)

surrer rundt på tlf da vel ;)

Merker fremgang for hver dag som går. Nå kommer jo lange setninger. Enkelte ganger forstår jeg nada av hva hun sier, men det er når hun blir gira og skal fortelle lange historier! Haha
Hun pratet veldig lite frem til hun begynte i barnehagen egentlig, men etter det har det virkelig skutt frem! Hun er født i Mars 2011, så 2,5 år! <3

Merker fremgang for hver dag som går. Nå kommer jo lange setninger. Enkelte ganger forstår jeg nada av hva hun sier, men det er når hun blir gira og skal fortelle lange historier! Haha
Hun pratet veldig lite frem til hun begynte i barnehagen egentlig, men etter det har det virkelig skutt frem! Hun er født i Mars 2011, så 2,5 år! <3

Så gøy! Sånn er det her også... Noen ganger må vi bare gjette oss til hva han sier, hvis han har mye å fortelle, men det kommer mange ord og mange nye setninger for hver dag som går nå :) Kjempe gøy! Det hjelper utrolig mye på språkutviklingen når de begynner i barnehagen... Det merket vi godt her i hus også :)

Back
Topp