Prater dere med....

ORIGINAL: Rappo

Jepp[:)]

ORIGINAL: carinasverden

ORIGINAL: Froskegele

Nei, jeg løper over gata og gjemmer meg i nærmeste butikk så de ikke ser meg... [8|]

Det kunne jeg faktisk funnet på å gjøre hvis jeg er i skikkelig asosialt humør[8|][8D]

Da har du kansje et bittelite problem med sosialangst eller noe liknende?

ORIGINAL: Kittekat

Har faktisk aldri truffet på noen av dem, men hadde såklart sagt "hei", i hvert fall.

ORIGINAL: 999

Vi hilser hvertfall og prater nok også litt om det passer seg sånn. [;)]

Sier bare hei, er ikke noe annet jeg føler for å si igrunnen..

kommer helt an på hva jeg hadde hatt i vogna..

masse snoperier, potetgull, brus, feit mat, øl, posemat, first price produkter, barnemat på glass. NEI da hadde jeg ikke snakka med dem..

flaskevann, friske grønnsaker, ferskt kjøtt, frukt, økologisk mat, dyre bleier, mel (sånn at de tror at jeg baker selv).... JA da hadde jeg snakka med dem..

[8D]

Vi hilser alltid, også lar jeg de velge om de vil prate mer eller ikke [:)] kan jo være de synes det er greit å slippe barna når de har fri [:)]

Ja, hilser iallefall.

Men som regel har vi med begge ungene og en full handlekurv. Og ungene bruker å være litt utålmodige etter en runde på butikken. For ikke å snakke om mannen som tripper mens han drar meg i arma...[8D]

de stopper alltid med snuppa for å si hei, t.o.m om ikke jeg hotter at de er der, så kommer de ens ærend bort for å si hei til henne. det er koselig syns jeg [:)]

Hvis guttungen er med ja :) Men ellers går det bare i "hei" [:)]

Med mindre de er å handler i butikken jeg jobber i da.. Da blir det litt småprat, men det gjør jeg med de fleste kunder så :P

ORIGINAL: Skrulla86

Selvfølgelig prater jeg med dem når jeg møter dem. Enten sier vi bare hei, eller så stopper vi og prater litt....spørs an situasjonen

Kommer litt an på HVEM det er [:)]

Jepp! [:)]

Ja så klart både med de som jobbet i barnehagen og de som jobber på skolen/SFO.

ORIGINAL: Rappo

Jepp[:)]

Back
Topp