pratepret 7. DESEMBER=)

ja da var det en ny dag da jenter!
som skrevet i et annet innlegg skulle jeg prøve å gi gutten velling en gang på dagtid i tillegg til på kvelden. ga han i 3tida i går og da sov han en dupp på hele 1,5 timer! det er leeenge siden han har sovet en så lang dupp[:D] så jeg satser på at det var vellinga som gjorde susen!

la seg som vanlig kl 19 igår, og har sovet rolig hele natta, med litt pupping ca hver 3. time..

idag skal vi bare slappe av og kose oss her hjemme[8D] gubben skal på julebord ikveld, så da blir jeg og lillegutt hjemme alene! skulle egentlig være med jeg å, men ettersom lillegutt ikke vil ta flaska velger jeg å bli hjemme med puppen[:)]

dere får kooose dere idag uansett hva dere skal bruke dagen til[:D]

Nok en pjusk dag. Mannen kom hjem fra julebord ca. 7.30, da hadde junior akkurat bestemt seg for at det var morgen til tross for mors protester.
Så sitter her med snufsete nese, sår hals og bankende hode og kavende unge... [:'(]
Blir nok ikke mye å se her inne i dag heller. [&o]

Hannah sto opp kl 07.45... men heilt greit det når ho ikkje har vært våken om natta! Heilt på rusk ungen...
tjihii ho bruke å sove tel i ni-ti tia... Så ho va bærre våken i nesten 3 kvarter før å sovna av... å ho søv enda...
Men va jo greit å sto opp tel ei litt normal tid..... Like ikkje ligge så lenge om dagan....

Idag ska eg fortsett å pakke...... Bynte sånn smått i går.. Vi har kjøpt oss nytt hus og skal allerede ha visning på dettan på Søndag!!! Hadde ikkje trudd ting skulle gå så fort så eg e litt i svima...

I kvell ska vi tel 'lillemæ' på besøk... Spise taco å koooosse oss... *glede meg*

I natt har da vore so da har vert dei siste nettene.. Jento har tatt kvelden i 20.30-21.00.. sove til rundt 0230 fått mat, sovet til 0600 tio..fått mat å sove til ca. 0800... Heilt nye tider enn ka da va sist veka.. men ska ikkje klaga...
Har fått ete frukost å dusja...so no e da å underhalda jento litt [:D]
Her pøs regna da idag..igjen... Men har veldi lyst ut å bruka litt peng..sio da bare e ei veka te neste innskudd på kontoen...[;)].. Sku kjøpt julepakke til sambo..veit ka eg ska kjøpa men har ikkje komt so langt endo..

Idag sov vi til kl 9 her[:D]herligt[:D]
Igår sovnet ho i halv 9 tiden og sov til 5 for då å få litt mat[;)]Godt fornøyd....
Idag skal vi baaaare slappe av,kanskje vi tar eit lite besøk til ei vennine..[;)]

Ha ein fin dag jenter....

ORIGINAL: *Ly*

Da kan faktisk jeg presentere en deiliig natt for oss, sikkert ikke for andre[:D] Frida sov 21.15, mamman la seg 22.30. Bittelitt pupp måtte til en time senere, men så sov vi til kl 3.45 og etter mat videre til kl 7.
Nå har jeg nettopp tatt meg 45 min i badekaret, F sover på badegulvet så lenge.

Vi skal på babysang i dag og på shopping og kafe med en venninne etterpå. Mannen skal til Sverige for moren hans og mannen åpner krokodille-kafe i Charlottenberg i dag. F og jeg skal dra dit i morgen.

hva er det???? [8|]

Det hørtes herlig ut, Ly!! [:D]
Men du, krokodille-kafe? Gjett hvor jeg skal neste gang jeg er i Charlottenberg da! Hehehe...

Ellers er det ikke mye planer her idag heller nei. Skal på posten en tur og hente noe greier, har fått pakke fra juli-nissen. [8D][:D]
Må prøve å rydde litt til her, i helga skal jeg sparkle ferdig, pusse og male rommet som Selungen og MK skal bo i fra onsdag til torsdag. Må gjøre det i helgen slik at jeg får lufta ut skikkelig til de kommer. [:D]

I kveld skal jeg ut og spise med jentene jeg jobber med på Voice, litt sånn minijulebord. Skal lage negler på sjefen først. Hehe..
mannen skal være hjemme med Maja, han gleder seg til det, er ikke mye han har sett henne den siste uka, i og med at hun plutselig fant ut at det er natta kvart over 7, og mannen har hjulpet snekkeren til ca 8 hver kveld..

Ikke helt super natt, men helt ok. Var litt grinete igår kveld, så ville IKKE ligge i sin egen seng å sove. Sovna til puppen i vår seng (kl 20.30), å fikk ligge der til vi la oss kl elleve. Da flyttet jeg henne over til sin egen seng. HUn sov som en stein, så det gikk bra!
sov til halv fire så var det mat, sovnet kjapt men våknet igjen kl kvart over seks. Prøvde med smukken, men det funka dårlig, så da var det frem med puppen igjen.. SAmbi sto opp å dro på jobb, mens jeg og snuppa sov videre til kl 9.
Skal gå på jobben til sambo idag å vise frem lille eira (hun har ikke vært der siden hun var 3 uker), å etterpå skal vi inn til byen. skal møte et vennepar og spise middag med de, så det blir koselig!

GOd helg jenter!! [:)]

Back
Topp