Prate med den lille?

Latterfrosken

Forumet er livet
Er det mange her som prater med den lille i magen eller synger for den? Glemmer det litt bort av og til jeg, og da får jeg så darlig samvittighet!!! Tenk så ensomt det er der inne den da? Stakkar...helt alene. Er jeg en dårlig mor da? Siden jeg glemmer den nå liksom? Men med en gang jeg prater med nurket så er det stor reaksjon, spesielt hvis jeg sier at pappa holder hånden på magen osv... da gir den lyd fra seg. Er visst glad i pappan sin.

Jeg og snakker mye...maser som et lokomotiv pleier jeg å få beskjed om...hehe. Ja det er koselig når den reagerer på pappan sin.. morsomt at de hører nå..lærere nok mye uttrykk som den ikke skulle ha lært av og til...

hehe, ja bra de ikke skjønner så mye av hva de hører enda[:)]
føler meg nesten litt dum jeg når jeg prøver og snakke med jenta mi der inne....
men pappan er flink til det da, er jo så søtt og se han sitter der og små pludrer med magen og visker og tisker som om jeg ikke hører det, hehe!

Ja det er søtt tenker jeg. Min tør ikke det han da...er vel litt flau kanskje?

Akkurat på samme måten. Glemmer det litt bort og får så dårlig samvittighet om jeg ikke har gjort det på en stund. Men er jo så uvirkelig at den er der inni..Synes det ble så rart og snakke til magen i begynnelsen,men nå nynner jeg litt på noen sanger innimellom..

Kjøpte meg PS2 og singstar. Subber jo bare hjemme, så hvorfor ikke ta av på spill. Med singstar så synger man jo på en måte til barnet....er bare ikke alltid man treffer tonene til hu Alisha Keeys. Eller høres bra ut....[:D]

jeg er ikke så flink å snakke til magen, men har en lillesøster som snakker til magen hele tiden og hver gang hun spør etter et spark får hun det.. [:)]

Det er ikke så ofte jeg heller prater med magen, bare av og til hvis jeg er alene hjemme... [:)]
Men pappa er flink å prate til magen! Han koser og klemmer på den hele tiden! Tror det er litt spesielt for mannfolka det der.. Vi går jo tross alt og bærer på nurket og kjenner graviditeten på hele kroppen, men de må "ta til takke" med å kjenne på spark, se på ultralyd, høre på oss og våre hormonutbrudd...

DU TRENGER IKKE HA DÅRLIG SAMVITTIGHET FOR AT DU IKKE PRATER DIREKTE TIL UNGEN DIN, DEN HØRER JO STEMMEN DIN UANSETT[:)] DET SOM KAN VÆRE LURT, ER Å SYNGE TIL UNGEN HVER KVELD, SAMME SANGEN. DET GJORDE JEG, OG DA HAN KOM TIL VERDEN OG VAR UROLIG, SANG JEG SANGEN. HAN BLE ROLIG NESTEN MED EN GANG[:)] JEG SYNGER DEN FREMDELES OG HAN LIKER DET. HAN HAR TIL OG MED LÆRT SEG LITT AV TEKSTEN SELV[:)]

Back
Topp