*Nathalie*
Glad i forumet
nå sitter jeg på nattevakt og er stup trøttm...men får overleve 3 timer til[:)][8D][&:][:o]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Suki
Håper dere får en fin dag buffi. Har dere fint vær? Her er det møkkavær. [&:]
Jeg stod opp med tulla kvart over 7, mens samboern var oppe i 4 tiden. Fatter ikke hvorfor hun har begynt å våkne i 4 tiden hver natt. Tar lang tid å få henne til å sovne igjen.
Også er det denne ulldotten av en hund vi passer som jeg ikke forstår meg på i det hele tatt. Har sluppet den ut i bånd et par ganger så den skal få tissa, men den nekter jo å gå ut i regnet. Men alikevel så flyr den til døra og blir skikkelig ivrig når jeg nevner ordet "tur". Det kjipe er at det er for tidlig for TS sin soving enda. Gidder jo ikke gå to turer. [8|]
Jeg kaster snart tv`en vår ut døra her nå. Den har tatt helt av de siste dagene med å skru seg av av seg selv. Fatter ingenting!!! Må få samboern til å hente opp gamle-tv`en fra kjellerstua. [:@] Det var 8000,- kroner rett i dass!
ORIGINAL: Skrållan
ORIGINAL: papayamammaen
Skrållan, noe vondt som gjør at du ikke får på deg truse? Sorry, men herremin som jeg tenker på hvordan vondt det kan være! [&:][8D][:D][:D]
Ellers håper jeg at dere får ei fin helg alle sammen! Vi skal nok en shoppingtur i dag, for mor har abstinenser etter fire uker nordpå [8D][:D]
Og i morra har jeg bursdag, hurra!
*fniiiis* Jeg aner ikke helt hva det er for noe, jeg tror det er ei kvise ([&:]) eller en verkebyll eller noe sånn. Ligger heeeeeelt øverst på låret, akkurat der trusekanten gnir, så her kjører vi truseløs i dag, til sambos store glede! [8D][:D] hjalp litt å smøre det med zinksalve, haha!
Åh, shopping! Jeg vil også, men her må vi vente til neste helg... GOD SHOPPING! [:)]