praple og bable 11.08.

*Nathalie*

Glad i forumet
nå sitter jeg på nattevakt og er stup trøttm...men får overleve 3 timer til[:)][8D][&:][:o]

Natten var som normal den..Vi sto opp hall 8 vi...Og hun som pleier å sove fra 9 av...Tror jeg må vente litt lengre enn 9 i dag ja...

Men ellers så skal vi ut og leke i Sandvedparken med en gjeng fra født september..Gleder meg masse[:D][:D][:D] Har kjøpt spann og spade til henne nå....

Slik da har jeg lagt henne i senga si...Må jo være våken og opplagt når vi senere skal ut og leke[:D][:D]

Så da benytter jeg sjangsen til å rydde litt..Må vel gjøre klar hennes flasker også...

Lure på hvordan jeg skal gjøre med varming av melka hennes[8|] Drikker hun den kald[8|]

Ska ivertfall kjøpe frukt slik at vi kan spise sunt når vi er ute[:)][:)]

like syk vi..
og nå er mamma også blitt syk, så nå ligger hun på sykehus[&:] ble henta me ambulansen inatt. prata litt me hun isted og da hørtes hun veldig dårlig ut..
men det går nok bra denne gangen også.

nå skal jeg gå å slenge meg på sofaen igjen.

ps.. benjamin reise seg for første gang i går!! i senga![:D] kjempeflink, og satt seg selv opp på gulvet igår også.. flinke gutten..
og tidligere idag sto han ved bordet og begynte nesten å gå rundt. også slapp han seg ( trodde vel han var klar for det allerede han[;)][:D]).stolt mamma ja..

ORIGINAL: Suki

Håper dere får en fin dag buffi. Har dere fint vær? Her er det møkkavær. [&:] 
Jeg stod opp med tulla kvart over 7, mens samboern var oppe i 4 tiden. Fatter ikke hvorfor hun har begynt å våkne i 4 tiden hver natt. Tar lang tid å få henne til å sovne igjen.

Også er det denne ulldotten av en hund vi passer som jeg ikke forstår meg på i det hele tatt. Har sluppet den ut i bånd et par ganger så den skal få tissa, men den nekter jo å gå ut i regnet. Men alikevel så flyr den til døra og blir skikkelig ivrig når jeg nevner ordet "tur". Det kjipe er at det er for tidlig for TS sin soving enda. Gidder jo ikke gå to turer. [8|]

Jeg kaster snart tv`en vår ut døra her nå. Den har tatt helt av de siste dagene med å skru seg av av seg selv. Fatter ingenting!!! Må få samboern til å hente opp gamle-tv`en fra kjellerstua. [:@] Det var 8000,- kroner rett i dass!

Vi har 15 grader og overskyet...Men er ikke meldt regn i dag ivertfall ...Og jeg har funnet en nettside som jeg stoler mer på og den viser ikke regn..

Men ja vi skal kose oss

Nå har jeg gått en lang tur rundt et vann her, så nå var det herlig å komme inn igjen [:)] Mathias ligger å styrer i sengen, og vil visst ikke sove. [&:]

der sovnet han endelig!

I går var vi på terassemøbel-salg, og jeg kjøpte meg en hvit benk, to hvite stoler og to små hvite bord. Så nå ble det koselig ved inngangpartiet. [:)] Må bare få meg noen blomster der nå.

Neste prosjekt blir å lage en grus- sti i hagen og sette opp en rosebue i enden tenkte jeg. De som har ansvar for fellesarealene her har satt opp et gjerde ved siden av huset, hva er vitsen med å ha endeleilighet hvis jeg ikke kan gå rett fra hagen og ut? så derfor skal jeg gå og rive ned litt av det gjerde sånn at vi kan gå der. Håper ikke de sier noe på det [&:]

Jaja, jeg bestemte meg for at Mathias ligger borte i natt. Jeg er med ham helt til han legger seg, og så henter jeg ham i 9-10-tiden, så det blir ikke mange timer i våken tilstand. Gleder meg til i kveld, poker og litt drinker [:D][:D]

Skrållan, noe vondt som gjør at du ikke får på deg truse? Sorry, men herremin som jeg tenker på hvordan vondt det kan være! [&:][8D][:D][:D]

Ellers håper jeg at dere får ei fin helg alle sammen! Vi skal nok en shoppingtur i dag, for mor har abstinenser etter fire uker nordpå [8D][:D]

Og i morra har jeg bursdag, hurra!

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: papayamammaen

Skrållan, noe vondt som gjør at du ikke får på deg truse? Sorry, men herremin som jeg tenker på hvordan vondt det kan være! [&:][8D][:D][:D]

Ellers håper jeg at dere får ei fin helg alle sammen! Vi skal nok en shoppingtur i dag, for mor har abstinenser etter fire uker nordpå [8D][:D]

Og i morra har jeg bursdag, hurra!

*fniiiis* Jeg aner ikke helt hva det er for noe, jeg tror det er ei kvise ([&:]) eller en verkebyll eller noe sånn. Ligger heeeeeelt øverst på låret, akkurat der trusekanten gnir, så her kjører vi truseløs i dag, til sambos store glede! [8D][:D] hjalp litt å smøre det med zinksalve, haha!

Åh, shopping! Jeg vil også, men her må vi vente til neste helg... GOD SHOPPING! [:)]

hoho! Takk, da skjønner jeg litt mere! [:D]
Tja, shopping og shopping, skal kjøpe sånn vogn, kanskje en tur på ikea og så mat. hehe, ikke så alt for spennende når jeg tenker meg om. Jeg har funnet ut at jeg er litt shoppingavhengig når jeg liker å handle mat tilogmed [8|][:D][:D]

Sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttten!!!!!!!!!!!

var på konsert i går og er sliten i dag, akkurat hente mirko hos pappan min, og nå slapper vi av hjemme. Skulle egentlig på skate-nm, men jeg orker ikke.

Tar det i morgen i steden vi!!

da har jeg laget klar pizzadeig av speltmel og så skal vi ha kyllingkjøttdeig oppå, så pizzaen blir nokså sunn hvertfall [:D]

Og så står det skillingsboller til heving nå (ikke fullt så sunne [8D]) Vi skal i Kongeparken i morgen, og jeg har sagt jeg kan ha med kaffimat.[:)]

Mannen tok med Mathias til svigers en liten tur så da måtte jeg benytte anledningen. Lurer å om jeg skal gidde å støvsuge.... Har fått det for meg at det må være rent overalt hele tiden, så jeg går jo og rengjør og rydder hele tiden. Klarer ikke slappe av når det er noe jeg kunne ha gjort...men det er jo alltid noe som kunne vært gjort, så det nytter jo ikke [&:]

Æsj jeg er såå kvalm, og det er drit dålrig vær, regner som bare det [&o]
Aner ikke hva vi finne rpå i dag, sambo vil på kino men det vil ikke jeg,, får se hva det blir til [:)]

Ja, da ble det vogn på snuppa, men det ene hjulet vil ikke bli så stramt som jeg vil så det går litt på halv åtte for henne enda. Hun synes gjerne det er tryggest å sette seg ned etter noen skritt. Men jeg tror dette blir bra! [:D]

Ellers var det jo tidenes bommert å dra på ikea i dag - der var jo all verdens nye studenter med mødrene sine for å finne innmat til hyblene. Guuuuuuuri for noen køer! Så vi kjøpte ingenting og dro ut gjennom en stengt kasse. [:D] Tenk å være så urutinert at vi glemte at det er imatrikulering på tirsdag. [:-][:D]

Ellers ble det reker, så da blir det kos i kveld [:)]

Åhh da har vi vært ute og gått lang tur i øs pøs regn vær..
Godt og få frisk luft også [:)]

Slik da har vi kommet hjem igjen etter en lang dag ute[:)][:)]

Vi storkoste oss i parken..Heidi lekte med dem andre ungene også[:D][:D]

Etterpå blei det trilletur hjem til en kompis av meg..Han har reist vekk denne helgen og jeg skal mate kattene hans[:)][:)]

Og i kveld kommer det ei vennina og en kompis på besøk og vi skal lage hjemmelaget pizza[:D][:D]

Gleder meg[:D][:D][:D]

Natalie Iren: hva jobber du med egentlig?? (nysgjerrig jeg)

Da har Looney vært på shopping igjen, kjøpt nye klær til mikro, sokker, strømpebukser, skjorte og slips++++

Formen er adskillig bedre nå[:)][:)] Blitt for gammel til å dra ut jeg altså, er jo helt knekt dagen derpå jo!!

ja, idag har svigermor vært her å passa benji. tatt han med seg på skogstur å greier[;)] også har hun rydda kjøkkenet mitt å vaska litt der..[:)]
godt å endelig få litt hjelp[:)]

Back
Topp