Prampack

Mammi :)

November 2014 <3
Novemberskattene 2014 <3
Marsboerne2017
Ok. Hva er deres erfaringer med og uten prampack? Vi brukte pose på vognen vår når vi skulle fly nå men den fikk seg en dunk både her og der..

Og etter man har brukt prampacken så må man jo bære på den oransje baggen. Er det stress? Er så usikker på om vi skal kjøpe oss en til neste reise eller ikke.. :) Er det verdt pengene?

Følger... Brukte aldri med eldste og det gikk bra hver gang, så er litt redd flaksa er brukt opp:(

Jeg pakket akkurat ned vognen min i en prampack. Er jo så kjekt å pakke alt av babyting(vogn, dyne, babynest, tepper osv) i den når man drar noen steder - ikke bare når man skal fly :) har ikke fått babyen min enda, og har brukt prampacken 3 ganger allerede! Haha. Prampacken rulles sammen når den ikke brukes, og blir på størrelse med et liggeunderlag. Får plass til den under vognen osv :)

Prampack er absolutt verdt det! Har ikkje kjøpt selv, men leid de gangene eg skal ut og fly. Flere flyselskap erstatter ikkje vogner om du ikkje bruker prampack faktisk. Så er helt klart verdt å bruke!:) Bare lurt å huske at hvis man pakker andre ting sammen med vognen i prampack'en, og noe blir ødelagt, så er man ikkje garantert erstatning! Dei har blitt mye mer streng på dette i det siste. Blei spurt sist hva eg hadde oppi faktisk, så verdt å merke seg :P Genial innretning - rett og slett! :)

Vi reiser med fly en gang i måneden omtrent, så for oss er den helt uunnværlig. Vi kunne aldri klart oss uten.

Når man først kjøper en vogn til 10 000kr så skjønner jeg ikke hvorfor man ikke vil beskytte den ordentlig for 1000kr.

Har leigt de gangene vi har reist med fly :) Den blir jo som en trillekoffert når vognen er oppi. Såklart tungt å dra på, men verdt det ;) Nå har jeg investert i en babyzen yoyo som jeg kan ha med inn på flyet heller.

Prampack er jo så genialt, får du jo med deg "ekstra vekt" til dyner og bleier blir jo litt rom inni. Skal du ikke bruke vogna på flyplassen og har plass har du jo alt i prampacken fra start til stop.

Reiser ikke mye med fly, men kjøpte prampack når vi skulle fly for første gang! Helt genialt!

Back
Topp