Prampack

På oasen. De åpnet i dag. Vi kjøpte i dag. Hadde masse tilbud der. Aner ikke hvor lenge tilbudet gjelder.

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det bare i dag eller ut denne uka da? :)

Stod at det var i kveld på newsfeeden på face.

Februar-14 mamma <3

Her i Bergen åpnet de en babyshop i dag. Der hadde de den til 800kr. Så da fikk jeg kjøpt en:):)

Det var jo knalltilbud :D

Februar-14 mamma <3

Har flydd to ganger med barnevogn: en gang med og en gang uten. Gjett når jeg fikk ødelagt vogna?!

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Vi har brukt den utrolig mye! Absolutt verd det. Aldri hatt skader på vogna. Vi har hatt både emmaljunga edge i den og tvillingvogna. Ingen problem. Hadde det kun vært snakk om en ferietur hadde vi heller vurdert å leie airshield. Det funker også. Vi er reisefolk, så vi valgte å invistere i en sånn en. Kan sikkert selge den for noen kroner når vi er ferdige meg vogn også :)

Vet at norwegian kun erstatter om man har prampack. Om man har lignende eller slik så erstatter de ikke.
Vet ikke om det er flere selskap som har den regelen.

sendt fra Note 3 - sengekos

Er dette inkludert liggedelen? Eller kun "vognen"?
Var kun «vognen» vi reiste med når vi reiste med city elite, men har hatt emmaljunga Edge duo med bag i prampacken, så skal være god plass til city elite med bag også

Har prampack og ødelagt vogna to ganger med den, når jeg fløy med Norwegian dekket de alt pga vognen ikke var super gammel når vognen er eldre kan du risikere å dekke deler selv. Med klm hjalp ikke butikken jeg hadde kjøpt vogn og prampack med saken mer enn de skrev bekreftelse, alt ble dekket direkte men ble ikke overbevist prampacken betydde noe. Når prampacken knakk med SAS fikk jeg ny. Men min efaring er det betyr kun noe om du bruker SAS og Norwegian og beskytter ikke kjempe mye ekstra. Sender kun billigere vogn nå har ikke råd å knekke den dyre:/

Back
Topp