Prampack

Emiliemamma

Gift med forumet
Februar 2014 - Skjult forum
Desemberskatter 2016
Noen som har erfaring med prampack på fly? Er det verdt alle pengene?

Sent from my iPhone using BV Forum

Har fått skadet vognen min på fly og på grunn av at vi hadde prampack fikk vi ny vogn og prampack. Så jeg vil si det helt klart er verdt det.

Jeg har ikke prampack, men vi skal reise på søndag og da har vi leid noe som heter airshells til vogn og bilstolen. Er visst samme greien. Tør ikke annet! Var ikke så dyrt å leie for en uke. Men neste gang vi skal reise så skal vi være borte over en mnd og da er det sikkert dyrere så da vurderer jeg absolutt å kjøpe prampack!

Jeg har ikke prampack, men vi skal reise på søndag og da har vi leid noe som heter airshells til vogn og bilstolen. Er visst samme greien. Tør ikke annet! Var ikke så dyrt å leie for en uke. Men neste gang vi skal reise så skal vi være borte over en mnd og da er det sikkert dyrere så da vurderer jeg absolutt å kjøpe prampack!
Ja, vurderer det virkelig:) de åpner jo babyshop nede på oaSen i dag;)

Har prampack og glad for det. Ikke opplevd at vogn har blitt ødelagt med den.

Sent from my GT-N8020 using BV Forum mobile app

Absolutt anbefales! Orker ikke tenke på hvordan vogna hadde sett ut.. Pluss ( stort pluss) alt man får putta sammen med vogna i pp!

Prampack er gull verdt. Fikk ny vogn når den blei ødelagt på reisa til tross for prampackbruk. Leier den ut i perioder når vi ikke bruker den selv, så vi har tjent inn igjen prampackkjøpet for lenge siden

Prampack er helt klart veldig praktisk, da er vogna godt beskyttet underveis. Ser noen over her skriver at man kan lure inn andre ting også, og det har vi også gjort. Men merk at det eeeegentlig ikke er lov, så man kan muligens få trøbbel hvis de sjekker.

Men, hvis du er i tvil om det er verdt pengene for din reise, ville jeg tatt en sjekk med flyselskapet om hvilke regler de har for garanti av at vogna kommer hel frem. Det er nemlig ikke alle flyselskap som krever prampack for at de skal garantere for vognen - og dekke ny vogn ved eventuelt ødelagt.

Jeg snakket med apollo nettopp ang prampack, de sa at jeg fikk kjøpt en til 50kr på flyplassen. Syns det var rart med tanke på at det koster 270kr å leie. Det er sikkert ikke samme greia, men det må vel være bra nok hvis de sier det? Fikk beskjed om å si ifra med en gang hvis det var blitt skade på vogna..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Verdt pengene! Vi fikk akkurat solgt vår for 1000kr... Leide den ut en gang og fikk ny kalesje en gang. Så den har betalt seg men jeg har også fått kjeft for å putte ting oppi:oops:

Jeg gikk likesågodt ut å kjøpte en jeg. Så nå er vi lykkelige eiere:)

Noen som vet om baby jogger city elite passer i prampack? :)

Noen som vet om baby jogger city elite passer i prampack? :)

Jepp, passer fint! Kom hjem fra ferie med den i prampacken i dag :) Goood plass...

Jepp, passer fint! Kom hjem fra ferie med den i prampacken i dag :) Goood plass...

Da må vi kjøpe til ferien her også, takk for svar:)

Vi fikk inn ei hel emmaljunga edge duo oppi prampacken. Med understellet, sportsdel OG bag. Hadde bare kalesjen i kofferten utenom. Den rommer altså bra, og har ikke sett ei skramme på vogna :)

Er forresten tilbud på prampack hos babyshop i dag til 1099 ;)

Februar-14 mamma <3

Februar-14 mamma <3
Her i Bergen åpnet de en babyshop i dag. Der hadde de den til 800kr. Så da fikk jeg kjøpt en:):)

• Liker
Reactions: BMC

Februar-14 mamma <3
Er det bare i dag eller ut denne uka da? :)

Back
Topp