Prampack?

***COLA***

Elsker forumet
E da nåken så har Prampack? Eller har prøvd den?
E dåke fornøyde? Ka vogn har dåke ?

Sjøl har eg Brio sing, å e litt usikker på om den går inni sio bakhjulo e så långt i frå kvarandre...

Litt rotete skreve men men!

vi har emmaljunga mondial og er superfornöyde! (hjulene maa av da) men det er jo ganske dyrt o man ?kke flyr en masse...

Vi har den, og er kjempefornøyd. Har vært å flydd mye tur/retur Trondheim, og vet ikke hva vi skulle ha gjort uten en prampack.
Vi har en Emmaljunga Mondial Duo (tror den er en av de største), og den får plass [:D]

Jeg vet at flyselskapet Norwegian gir deg HELE summen for vogna tilbake om den blir ødelagt mens prampacken er på.

Vår vises nesten ikke at den brukt, og vi har i alle fall brukt den 6 ganger til nå.

ORIGINAL: MalinDalin

vi har emmaljunga mondial og er superfornöyde! (hjulene maa av da) men det er jo ganske dyrt o man ?kke flyr en masse...

Hm...vi har også samme vogn, men har aldri tatt av hjulene...

Okey... men den e egentlig ikkje såå dyr...
håpe at me får fleire onga i framtio så me skal ha med oss te syden/på fly... så då blir den på ein måte inntjent...

koste jo da samma som (ca.) ei ny trille....

Fleire så har Prampack?

ORIGINAL: Augustbebislove

ORIGINAL: MalinDalin

Hm...vi har også samme vogn, men har aldri tatt av hjulene...

hmm da skal jeg pröve med hjul neste gang[;)] er litt redd for at den 'klemmer' vogna om du skjönner?

Vi har også Prampack. Har brukt den veldig mye (snuppa har nærmere 30 flyturer bak seg selv om hun bare er 8 mnd). Har Emmaljunga Edge Duo og Mountain Buggy Swift. Prampacken har fått noen skrammer her og der men vognene er like fine[:)] Er oversikt over hvilke vogner som passer i den på hjemmesiden til Prampack. Dersom du ikke finner akkurat den vogna som du har så finner du sikkert en som ligner.

Back
Topp