Prampack?

Ulvemor_til_snart_2

Elsker forumet
Altså.. Nå skal vi til Hellas i juli..
Og jeg tenkte litt på prampack, men 1500,-???
Neeei da tror jeg heller at jeg kjøper en sportstrille?
Har lyst til å ha med TFK vogna mi, elsker den.. Men.. *forvirra vegglus*

Ville heller kjøpt en god trille for de pengene [;)]
Er jo helt genialt med prampack, og du får jo igjen av flyselskapet om noe skal gå i stykker når du har pakket vognen i den, men med mindre du har tenkt å fly mye med vogn så ser jeg ikke helt vitsen.
Og en trille er jo veldig kjekt å ha og da !! [:D]

ORIGINAL: Stor og lillesprett

Er jo helt genialt med prampack, og du får jo igjen av flyselskapet om noe skal gå i stykker når du har pakket vognen i den, men med mindre du har tenkt å fly mye med vogn så ser jeg ikke helt vitsen.

Ja tenkte på det! Får liksom mer bruk for en trille enn en prampack! Og vi skal vel klare oss i 14 dager uten TFKen?
Hun klarer vel å sitte til juli [:)]

Hun vil jo være over 6 mnd, så kan jo fint bruke en trille som har liggestilling hvertfall !
Også er det jo så mye enklere å ha med seg når man skal på kjøpesenter osv når man er hjemme.
Så slipper man å løfte inn og ut den store vogna. [;)]

ORIGINAL: MissVega

ORIGINAL: Stor og lillesprett

Ja tenkte på det! Får liksom mer bruk for en trille enn en prampack! Og vi skal vel klare oss i 14 dager uten TFKen?
Hun klarer vel å sitte til juli [:)]

Kjøp Carena Easy feks. Den koster 990, eller billigere på finn.no. 5 forskjellige stillinger, slik at bebisen får mulighet til å sove på kvelden. Det er ganske deilig å sitte og spise middag mens den lille osver søtt i vognen. [:)]

Jeg syns prampack er helt genial og verdt pengene! Jeg syntes også det var gull verdt å ha med emmaljungavogna når jeg var i Egypt! Brukte den til lagringsplass til alt jeg hadde med på stranda/shopping ol. Brukte den også som seng så jeg stelte han og la han i den för vi dro ut for å spise middag om kveldene, så sovnet han alltid mens vi var ute og jeg slapp å vekke han når vi kom tilbake til hotellet! Men nå flyr jeg mye ellers også da, så har allerede brukt prampacken myyyye :)

Blir vogna ødelagt får du jo det på forsikringa uansett da.
Jeg orket ikke å kjøpe sånn, vi flyr jo bare 1 gang i året kanskje.

Vi har prampack og syns den er genial. Men vi flyr forholdsvis ofte da (blir sånn med familie på andre siden av landet...) Det som også er veldig kjekt, er at den blir ikke veid, dvs at vi kan putte masse bagasje oppi der og dermed slippe overvekt på oss [:D]
Men hvis dere kun flyr en gang i blandt skjønner jeg at du kanskje ser det litt som bortkasta penger...

ORIGINAL: LovaLova

Vi har prampack og syns den er genial. Men vi flyr forholdsvis ofte da (blir sånn med familie på andre siden av landet...) Det som også er veldig kjekt, er at den blir ikke veid, dvs at vi kan putte masse bagasje oppi der og dermed slippe overvekt på oss [:D]
Men hvis dere kun flyr en gang i blandt skjønner jeg at du kanskje ser det litt som bortkasta penger...

Ja for vi flyr ikke så ofte.
Det er som regel bare på ferie. Om vi skal til oslo så kjører vi som regel....
Har all familie her bortsett fra en tante i Oslo, heldige som vi er!

Men jeg elsker jo da vogna mi så jeg har jo lyst til å ha den med på ferie...
Valgets kvaler altså!!! [8D]

Back
Topp